Ta oferta pracy jest nieaktualna od 61 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii)

  • Bochnia, Kraków, Myślenice, Olkusz, Chrzanów, małopolskie
  • Specjalista
  • 17.05.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
    (Zespół Infolinii)
    top

     

    Pracując w Alior Bank będziesz odpowiedzialny za:

    • Obsługę klientów indywidualnych  i firmowych w ramach połączeń przychodzących,
    • Wsparcie klientów w zakresie obsługi bankowości internetowej, kart płatniczych oraz produktów kredytowych,
    • Dbałość o etykę zawodową, oraz o dobry wizerunek firmy,
    • Budowanie długofalowych relacji z Klientami,
    • Dbanie o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze Klienta.

    Praca w zespole infolinii jest dla Ciebie, jeśli:

    • Podejmujesz gotowość do pracy w systemie zmianowym,
    • Podejmujesz gotowość pracy w wymiarze całego etatu lub części etatu,
    • Posiadasz umiejętność  szybkiego pozyskiwania wiedzy i nowych umiejętności,
    • Jesteś nastawiony na wyzwania i rozwój,
    • Posiadasz ducha zespołowości,
    • Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
    • Wykazujesz chęć poszerzania wiedzy w oparciu o system doszkoleń i samokształcenia się,
    • Pomoc Klientom przynosi Ci satysfakcję, a najwyższy standard obsługi nie jest Ci obcy,
    • Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
    • Masz doświadczenie w pracy w contact center –(jeśli go nie masz, to wszystkiego nauczymy Cię na szkoleniu wdrożeniowym).

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę  o pracę w wymiarze całego etatu lub części etatu,
    • Przyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym Zespole,
    • System szkoleń podnoszących kwalifikacje,
    • Atrakcyjny system premiowy,
    • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych,
    • Ścieżkę rozwoju, dzięki której masz możliwość awansu na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi, Klienta, Starszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, a następnie Eksperta ds. Obsługi Klienta,
    • Dodatkowy miesięczny bonus pieniężny jeśli będziesz obsługiwać Klientów w języku angielskim.

    Spotkajmy się i przekonaj się, że warto pracować z najlepszymi!
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez ALIOR BANK S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do ich wglądu, poprawiania lub ich usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji w ALIOR BANK S.A. i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.

    aplikuj