Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów i Reklamacji

  • Plewiska (pow. poznański), Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 19.03.2019
  • Ważna jeszcze 0 dni (do 18.04.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów i Reklamacji

    Miejsce pracy: Plewiska k. Poznania

     

    Do Twoich głównych zadań należeć będzie:

    • przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji Klientów biznesowych,
    • obsługa Klientów (głównie mailowa),
    • współpraca z innymi działami oraz oddziałami firmy,
    • wprowadzanie danych do systemu operacyjnego,
    • sporządzanie raportów reklamacyjnych.

     

    Aplikuj jeśli:

    • posiadasz doświadczenie w obsłudze Klienta,
    • dobrze znasz pakiet MS Office (w szczególności Word i Excel),
    • porozumiewasz się w języku angielskim na poziomie min. B1,
    • jesteś osobą skrupulatną i dokładną,
    • potrafisz i lubisz współpracować w zespole,
    • (mile widziane) posiadasz doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji.

    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że, Administratorem Danych Osobowych jest firma General Logistics Systems Poland Sp. z o.o., ul. Tęczowa 10, Głuchowo, 62-052 Komorniki (zwana dalej GLS Poland). Dane osobowe są przetwarzane w celach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że w procesie rekrutacji GLS Poland postępuje zgodnie z przepisami prawa określonymi art. 22.1, par. 1. w Kodeksie pracy i prosi wyłącznie o przekazywanie danych osobowych określonych w przepisach prawnych, czyli: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) imiona rodziców; 3) datę urodzenia; 4) miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); 5) wykształcenie; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia zgody w każdym czasie. Pani/Pana dane osobę będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane maksymalnie do 12 miesięcy od przesłania aplikacji. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, który jest polskim organem nadzorczym w/s ochrony danych osobowych. GLS Poland weszła w posiadanie danych osobowych z chwilą dostarczenia ich przez kandydata na pracownika. Posiadane dane nie służą profilowaniu. Wszelkie wnioski i zapytania prosimy kierować na adres: [email protected]"