Oferta pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów i Zamówień (k/m)

Westwing.plO firmie

  • Twarda 18, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)

Westwing.pl

Twarda 18

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Posprzedażowa obsługa Klientów

  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku home & living

  • Bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami (odpowiadanie na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, aktywne poszukiwanie rozwiązań)

  • Współpraca z innymi działami w ramach organizacji

Nasze wymagania

  • Doskonałe zdolności komunikacyjne oraz łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z Klientem

  • Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych - posługiwanie się poprawną polszczyzną, dobra dykcja (mile widziane doświadczenia w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze Klienta)

  • Entuzjazm i empatia

  • Wysoka kultura osobista, samodzielność w działaniu i myśleniu

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej

  • Umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Sprawna obsługa programów MS Office

  • Komunikatywna znajomości języka angielskiego

  • Umiejętność nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami

To oferujemy

  • Umowę o pracę na czas nieokreślony po 3 miesięcznym okresie próbnym

  • Profesjonalizm kadry zarządzającej oraz możliwość stałego podnoszenia swoich kwalifikacji

  • Możliwość poznanie od środka firmy, która codziennie inspiruje miliony klientów i pomaga im upiększać swoje wnętrza

  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, zniżki pracownicze na piękne produkty Westwing, ubezpieczenie na życie)

  • Przyjazne środowisko pracy, piękne biuro w centrum Warszawy (jednak obecnie pracujemy głównie zdalnie) oraz codzienną dawkę pozytywnej energii

  • Udział w wydarzeniach organizowanych przez firmę (obecnie integrujemy się zdalnie)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Westwing.pl

Misją Westwing jest inspirowanie i czynienie każdego wnętrza piękniejszym. Za pośrednictwem branży eCommerce pragniemy wprowadzić wyjątkowość do domów ponad półtora miliona Naszych Klientów w aż 11 krajach. W ciągu 10 lat na rynku udało nam się osiągnąć roczny obrót w wysokości 433 milionów euro. Przed nami jest jeszcze więcej wyzwań i możliwości!

Sekretem naszego sukcesu jest zespół Westwing. Ponad 1700 jego członków nieustannie łączy kreatywność i styl z innowacyjną technologią oraz solidnymi zasadami biznesowymi. Jesteśmy dumni ze współpracy z niezwykłymi i inspirującymi ludźmi, których wyróżnia inteligencja, poczucie humoru, ambicja, otwartość na wyzwania branży i pragnienie zmieniania jej przyszłości.

Przewiń do profilu firmy