Ta oferta pracy jest nieaktualna od 85 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów i Zamówień

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 23.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Każdego dnia kilkanaście milionów Klientów na całym świecie zaczyna swój dzień z Westwing.
    To tu szukają inspiracji oraz porad, jak urządzić piękny i przytulny dom. Świat topowych marek, designerskich mebli i dodatków z różnych zakątków globu jest dla nich na wyciągnięcie ręki.

    A wszystko to dzięki naszemu zespołowi. To w ludziach tkwi tajemnica sukcesu Westwing. Jesteśmy ambitni, kreatywni i zgrani. Wspólnie tworzymy nie tylko silną firmę, ale też przyjazne miejsce pracy.

    CZEKAMY NA CIEBIE, DOŁĄCZ DO NAS!

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów i Zamówień
    MIEJSCE PRACY: Warszawa

    Dział Obsługi Klienta w Westwing wygląda inaczej niż w większości firm – nie jesteśmy tradycyjnym call center! Pełnimy funkcję informacyjną, ale też służymy radą i wsparciem. Wierzymy, że klienci poszukują kontaktu z osobami inteligentnymi, z poczuciem humoru i ciekawą osobowością, z którymi chcą porozmawiać również na tematy nie związane bezpośrednio z ich zamówieniami.
    Poszukujemy osób, które będą rozumieć potrzeby naszych klientów, będą potrafiły otoczyć ich opieką i sprawnie szukać najlepszych rozwiązań.

    ZADANIA:
    • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku home & living
    • Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami
    • Bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami (odpowiadanie na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, aktywne poszukiwanie rozwiązań)- obsługa posprzedażowa klientów
    • Współpraca z innymi działami w ramach organizacji
    OCZEKIWANIA:
    • Doskonałych zdolności komunikacyjnych oraz łatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z Klientem
    • Swobody w prowadzeniu rozmów telefonicznych - posługiwania się poprawną polszczyzną, dobrej dykcji (mile widziane doświadczenia w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze Klienta)
    • Entuzjazmu i empatii
    • Wysokiej kultury osobista, samodzielności w działaniu i myśleniu
    • Bardzo dobrej organizacja pracy własnej 
    • Umiejętności kreatywnego rozwiązywania problemów
    • Umiejętności pracy w zespole
    • Sprawnej obsługi programów MS Office
    • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
    OFERUJEMY:
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Pracę w młodym, dynamicznym zespole
    • Profesjonalizm kadry zarządzającej oraz możliwość stałego podnoszenia swoich kwalifikacji
    • Elastyczne godziny pracy
    • Możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
    • Motywujące wynagrodzenie, prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty Multisport 
    Jeśli jesteś odzwierciedleniem przedstawionego profilu i chcesz z nami rozwinąć swoje skrzydła, prześlij swoje CV za pomocą przycisku Aplikuj

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”