Ta oferta pracy jest nieaktualna od 963 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów

  • Starachowice, świętokrzyskie
  • Specjalista
  • 06.05.2015

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

top

RR Donnelley Global Print Solutions należy do międzynarodowej grupy RR Donnelley & Sons Company. Łączymy 150-letnią tradycję z najnowszymi technologiami. Jesteśmy obecni na całym świecie, świadcząc usługi w zakresie poligrafii oraz szeroko rozumianej zintegrowanej komunikacji. W Polsce dostarczamy rozwiązania z zakresu druku (Kraków, Starachowice) i kreatywnego zarządzania treścią (Warszawa).

Młodszy Specjalista
ds. Obsługi Klientów
Miejsce pracy: Starachowice
Poszukiwane kompetencje:
  • BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA FRANCUSKIEGO,
  • dobra znajomość języka angielskiego,  
  • wykształcenie wyższe,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office (szczególnie MS Excel), 
  • mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem biznesowym, 
  • rozumienie aspektów technicznych, 
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zdolności interpersonalne, umożliwiające skuteczną komunikację,
  • doskonałe zdolności organizacyjne oraz duże poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania, 
  • elastyczność w działaniu, odporność na stres i dyspozycyjność,
  • mile widziana znajomość procesów poligraficznych.

Zakres obowiązków:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku dołączy do Działu Obsługi Klienta w Starachowicach i będzie odpowiedzialna za koordynację i nadzór nad realizacją poszczególnych zleceń produkcyjnych oraz utrzymywanie stałej, długoterminowej współpracy z Klientami.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjny pakiet socjalny obejmujący m.in.
    - prywatną opiekę medyczną,
    - ubezpieczenie na życie,
    - dofinansowanie do posiłków,
    - system nagród kwartalnych i rocznych,
  • pracę w międzynarodowym środowisku z codzienną komunikacją w językach obcych,
  • dynamiczną, bogatą w wyzwania pracę w miłej atmosferze,
  • różnorodne i ciekawe obowiązki, samodzielność,
  • możliwość rozwoju i nauki wśród wysokiej klasy specjalistów,
  • pracę w najwyższych standardach Obsługi Klienta.
bottom