Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów Strategicznych

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 03.01.2018
  • Ważna jeszcze 9 dni (do 02.02.2018)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów Strategicznych
Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • telefoniczna i mailowa komunikacja z największymi Klientami Netii,
  • wstępna analiza zagadnień technicznych i finansowych,
  • monitorowanie realizacji zgłoszeń.

Oczekiwania:

  • język angielski poziom (B1-C1),
  • ogólna znajomość sieci telekomunikacyjnych, protokołu IP oraz urządzeń komputerowych,
  • wiedza na temat usług TELCO, ICT dla Klientów biznesowych, operatorskich.

Oferujemy:

  • pracę w ciekawym i pełnym wyzwań środowisku w dynamicznej i renomowanej firmie,
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • atrakcyjne benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, karnety sportowe),
  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego w ramach organizacji.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o aplikowanie przez przycisk ‘Aplikuj’.


Uprzejmie informujemy, iż odpowiemy na wybrane oferty.


Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych - Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."