Pepsico Logistyka Sp z o.o.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów

Pepsico Logistyka Sp z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 15 dni
    7 Luty 2020
  • Pełny etat
  • Specjalista
top
PepsiCo w Polsce odpowiada m.in. za takie marki jak Pepsi, Lay’s, Mirinda, 7UP, Cheetos czy Lipton. Nasze siły sprzedaży to dynamiczne zespoły, które docierają do szerokiego portfolia naszych klientów, oferując nie tylko produkty najwyższej jakości, ale również doskonały serwis.

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów

Lokalizacja: Warszawa

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Rejestracja i koordynacja realizacji zamówień kluczowych klientów zgodnie z wymogami klientów.
  • Utrzymywanie bieżącej komunikacji z klientami odnośnie dostępności poszczególnych produktów, awizacji oraz innych zapytań klientów.
  • Współpraca z innymi działami Planowania Łańcucha Dostaw PepsiCo celem realizacji zamówień kluczowych klientów na założonym poziomie serwisu.
  • Współpraca z KAM w obszarze listingu, de-listingu, promocji oraz realizacji zamówień kluczowych klientów.
  • Zapewnienie dostaw produktów do grupy klientów kanału OT oraz HoReCa z magazynów regionalnych i centralnych zgodnie z polityką dystrybucyjną.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki logistyczne).
  • Bardzo dobra znajomość obsługi aplikacji MS Office (głównie Excel, Power Point ) – warunek konieczny.
  • Doświadczenie we współpracy z klientami/konsumentami – mile widziane.
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
  • Postawa pro-kliencka oraz pro-konsumencka.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne (praca na liczbach, logiczne wnioskowanie).
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy.

Na tym stanowisku możemy zaproponować Ci:

  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie uzależnione od osiąganych wyników
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Służbowy telefon komórkowy i tablet
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta multisport
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Pakiet szkoleniowy
„Administratorem danych jest odpowiedni pracodawca należący do Grupy PepsiCo, na rzecz którego prowadzony jest dany proces rekrutacyjny („Spółka”/ Oddział”) lub w stosunku do którego wyrażona została zgoda na przetwarzanie danych w celach wykorzystania ich w dalszych rekrutacjach. Dane osobowe są przetwarzane przez Spółkę/Oddział zgodnie z obowiązującym prawem w celach związanych z rekrutacją pracowników. Więcej szczegółów, w tym informacje wymagane na podstawie art. 13 i 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) znajduje się w Polityce prywatności dla kandydatów dostępnej na stronie www.pepsicopoland.com w zakładce „Ochrona Danych Osobowych”. W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z ochroną danych osobowych w procesie rekrutacji prosimy o kontakt ze Spółką/Oddziałem przy użyciu danych kontaktowych określonych w Polityce prywatności dla kandydatów”.
bottom
PepsiCo w Polsce odpowiada m.in. za takie marki jak Pepsi, Lay’s, Mirinda, 7UP, Cheetos czy Lipton. Nasze siły sprzedaży to dynamiczne zespoły, które docierają do szerokiego portfolia naszych klientów, oferując nie tylko produkty najwyższej jakości, ale również doskonały serwis.

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Rejestracja i koordynacja realizacji zamówień kluczowych klientów zgodnie z wymogami klientów.
  • Utrzymywanie bieżącej komunikacji z klientami odnośnie dostępności poszczególnych produktów, awizacji oraz innych zapytań klientów.
  • Współpraca z innymi działami Planowania Łańcucha Dostaw PepsiCo celem realizacji zamówień kluczowych klientów na założonym poziomie serwisu.
  • Współpraca z KAM w obszarze listingu, de-listingu, promocji oraz realizacji zamówień kluczowych klientów.
  • Zapewnienie dostaw produktów do grupy klientów kanału OT oraz HoReCa z magazynów regionalnych i centralnych zgodnie z polityką dystrybucyjną.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki logistyczne).
  • Bardzo dobra znajomość obsługi aplikacji MS Office (głównie Excel, Power Point ) – warunek konieczny.
  • Doświadczenie we współpracy z klientami/konsumentami – mile widziane.
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
  • Postawa pro-kliencka oraz pro-konsumencka.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne (praca na liczbach, logiczne wnioskowanie).
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy.

Na tym stanowisku możemy zaproponować Ci:

  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie uzależnione od osiąganych wyników
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Służbowy telefon komórkowy i tablet
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta multisport
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Pakiet szkoleniowy
„Administratorem danych jest odpowiedni pracodawca należący do Grupy PepsiCo, na rzecz którego prowadzony jest dany proces rekrutacyjny („Spółka”/ Oddział”) lub w stosunku do którego wyrażona została zgoda na przetwarzanie danych w celach wykorzystania ich w dalszych rekrutacjach. Dane osobowe są przetwarzane przez Spółkę/Oddział zgodnie z obowiązującym prawem w celach związanych z rekrutacją pracowników. Więcej szczegółów, w tym informacje wymagane na podstawie art. 13 i 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) znajduje się w Polityce prywatności dla kandydatów dostępnej na stronie www.pepsicopoland.com w zakładce „Ochrona Danych Osobowych”. W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z ochroną danych osobowych w procesie rekrutacji prosimy o kontakt ze Spółką/Oddziałem przy użyciu danych kontaktowych określonych w Polityce prywatności dla kandydatów”.

Ogłoszenie archiwalne