Credit Agricole Bank Polska S.A.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Skarg Klienta

Credit Agricole Bank Polska S.A.O firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło 12 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Specjalista
 

Credit Agricole
to jedna z największych
grup finansowych na świecie

  • Około 100 mld kapitału własnego
  • Ponad 100 lat doświadczenia
  • Obecność
    w około 50 krajach
  • Ponad 140 tysięcy pracowników
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Skarg Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.:OSK/01/WR
Jednostka organizacyjna:

Twoja Rola:

Pracując w Departamencie Obsługi Skarg Klienta masz realny wpływ na podniesienie jaskości usług Banku oraz zwiększenie satysfakcji Klientów.

  • Rejestrujesz wpływające skargi Klientów
  • Obsługujesz reklamacje
  • Zgłaszasz nieprawidłowości

Twój zespół:

Jesteśmy kilkunastoosobowym zespołem zajmującym się rozpatrywaniem reklamacji, w ramach czego analizujemy sprawy Klientów, szukamy rozwiązań dla nich satysfakcjonujących, udzielamy odpowiedzi. Identyfikujemy również błędy stwierdzone w wyniku analizy reklamacji.

Twoje Doświadczenie i Umiejętności:

To Ciebie poszukujemy, jeżeli:

  • sumiennie i odpowiedzialnie realizujesz zadania
  • umiesz formułować komunikaty pisemne
  • masz zdolności komunikacyjne
  • jesteś otwarty na nowe wyzwania
  • lubisz pracę zespołową
  • dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Power Point)

W zamian oferujemy

  • Karta
    MultiSport
  • Opieka
    medyczna
  • System
    szkoleń
    i programów
    rozwojowych
  • Dodatkowo:
    kultura, pasje
    oraz największy
    Klub Rabatowy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk APLIKUJ
lub wysłanie dokumentów z podanym
numerem ref. w temacie maila na adres:
[email protected]
Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem

 

Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Credit Agricole
to jedna z największych
grup finansowych na świecie

  • Około 100 mld kapitału własnego
  • Ponad 100 lat doświadczenia
  • Obecność
    w około 50 krajach
  • Ponad 140 tysięcy pracowników
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Skarg Klienta
Numer ref.: OSK/01/WR

Twoja Rola:

Pracując w Departamencie Obsługi Skarg Klienta masz realny wpływ na podniesienie jaskości usług Banku oraz zwiększenie satysfakcji Klientów.

  • Rejestrujesz wpływające skargi Klientów
  • Obsługujesz reklamacje
  • Zgłaszasz nieprawidłowości

Twój zespół:

Jesteśmy kilkunastoosobowym zespołem zajmującym się rozpatrywaniem reklamacji, w ramach czego analizujemy sprawy Klientów, szukamy rozwiązań dla nich satysfakcjonujących, udzielamy odpowiedzi. Identyfikujemy również błędy stwierdzone w wyniku analizy reklamacji.

Twoje Doświadczenie i Umiejętności:

To Ciebie poszukujemy, jeżeli:

  • sumiennie i odpowiedzialnie realizujesz zadania
  • umiesz formułować komunikaty pisemne
  • masz zdolności komunikacyjne
  • jesteś otwarty na nowe wyzwania
  • lubisz pracę zespołową
  • dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Power Point)

W zamian oferujemy

  • Karta
    MultiSport
  • Opieka
    medyczna
  • System
    szkoleń
    i programów
    rozwojowych
  • Dodatkowo:
    kultura, pasje
    oraz największy
    Klub Rabatowy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk APLIKUJ
lub wysłanie dokumentów z podanym
numerem ref. w temacie maila na adres:
[email protected]
Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem

 

Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy