Ta oferta pracy jest nieaktualna od 26 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Tradycyjnych Kanałów Sprzedaży (Call Center)

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 01.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Do Zespołu Obsługi Tradycyjnych Kanałów Sprzedaży szukamy osoby na stanowisko:

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Tradycyjnych Kanałów Sprzedaży (Call Center)
    Miejsce pracy: Warszawa

     

    Co będziesz robił?

    • Budował relacje z Agentami i Komisami oraz dbał o pozytywny wizerunek firmy;
    • Wspierał w bieżącej obsłudze zapytania Dyrektorów Makroregionu, Kierowników Regionu oraz Kierowników Sprzedaży;
    • Kontrolował jakości pracy Agentów i Komisów Partnerskich;
    • Pomagał w rozwiązywaniu problemów technicznych i merytorycznych, zgłaszanych przez Agentów i Komisy;
    • Kompleksowo obsługiwał połączenia przychodzące oraz wychodzące;
    • Obsługiwał korespondencje od Agentów i Komisów.

    Nasze oczekiwania:

    • Dbałość o wysoką jakość obsługi poprzez przestrzeganie obowiązujących procedur i instrukcji oraz standardów prowadzenia rozmów;
    • Doświadczenie w pracy w grupie;
    • Zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów;
    • Pozytywne nastawienie i energia do działania.

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę;
    • Pracę w gronie zgranych i ambitnych specjalistów;
    • Możliwość rozwoju zawodowego na samodzielnym stanowisku z dużym obszarem odpowiedzialności;
    • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń dodatkowych.

    Dołącz do naszego zespołu i rozpocznij pracę w biurze głównym AXA
    przy ul. Chłodnej 51 w Warszawie.



    AXA to przede wszystkim wyjątkowi ludzie, zaangażowani, pełni pasji, profesjonaliści, którzy pozytywnie nastawieni stawiają czoło wyzwaniom. To oni tworzą wartości firmy - PO PIERWSZE KLIENT, PRAWOŚĆ, ODWAGA, ONE AXA - za które cenią nas nasi Klienci.

    bottom