dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Młodszy specjalista ds. organizacyjno- administracyjnych
Raiffeisen Bank International AG (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce
- Plac Konesera 8, Praga-Północ, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa zlecenie
- pełny etat
- młodszy specjalista (Junior)
- praca stacjonarna, praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України

Raiffeisen Bank International AG (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce
Plac Konesera 8
Praga-Północ
Warszawa
Twój zakres obowiązków
1. Bieżąca obsługa recepcji:
• Rejestracja poczty przychodzącej, dekretowanie listów, skanowanie poczty dla zespołu,
• Rejestracja zwrotów listów z Poczty Polskiej oraz zwrotnych potwierdzeń odbioru (ZPO),
• Nadawanie korespondencji wychodzącej (Poczta Polska, kurier krajowy, zagraniczny, lokalny),
• Obsługa skrzynki mailowej,
• Opisywanie oraz archiwizacja pism zarejestrowanych w Workflow,
• Dbanie o wygląd recepcji i otoczenia,
• Powitanie gości, anonsowanie i kierowanie gości, przekazywanie i udzielanie podstawowych informacji,
2. Organizacja podróży służbowych – zakup biletów PKP i lotniczych oraz rezerwacja hoteli,
3. Odsyłanie oryginałów polis do klientów,
4. Odsyłanie i zamawianie dokumentów z archiwum zewnętrznego,
5. Zamawianie wizytówek i pieczątek,
6. Workflow - rejestracja wniosków, reklamacji i innych pism w systemie,
7. Rejestracja spraw sądowych przesłanych pocztą na adres siedziby firmy, w tym wprowadzanie nowych spraw do systemów Bankowych. Współpraca z kancelariami zewnętrznymi w tym raportowanie, przekazanie pozwów oraz weryfikacja i przekazanie pism powiązanych ze sprawami prowadzonymi przez współpracujące kancelarie,
8. Wsparcie w zakresie wysyłki opracowanych odpowiedzi na wezwania Sądów do złożenia zeznań,
9. Postępowanie zgodnie z obowiązującymi w Banku przepisami wewnętrznymi regulującymi zasady obiegu korespondencji, w tym zabezpieczenie przed zniszczeniem i dostępem osób trzecich dokumentów, przesyłek, ewidencji i rejestrów korespondencji,
10. Zwracanie szczególnej uwagi na osoby zachowujące się w sposób podejrzany, jak również wszelkiego rodzaju pakunki pozostawione "bez opieki" i bezzwłoczne zgłaszanie podejrzanych zdarzeń Pracownikowi Ochrony, postępowanie zgodne z obowiązującymi w Banku przepisami wewnętrznymi regulującymi zasady kontroli ruchu osobowego,
11. Wykonywanie innych zadań zlecanych przez przełożonego zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami oraz zgodnie z zajmowanym stanowiskiem.
Obowiązki generalne pracownika:
1. Dążenie do doskonalenia swojej wiedzy oraz umiejętności mających wpływ na jakość i rezultaty wykonywanej pracy,
2. Odpowiedzialność za powierzone zadania i procesy oraz zgłaszanie pomysłów mających na celu poprawę i zwiększenie efektywności i jakości pracy w organizacji (również w innych obszarach organizacyjnych),
3. Znajomość i przestrzeganie wewnętrznych regulacji, powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz norm etycznych, a w przypadku stanowisk kierowniczych nadzorowanie podległych pracowników w tym zakresie,
4. Zgłaszanie przełożonym niezgodności i odstępstw od funkcjonowania obowiązujących procesów i standardów postępowania w organizacji,
5. Ochrona informacji przetwarzanej w Banku przed nieuprawnionym dostępem odpowiednio do posiadanych informacji i wymogów przepisów prawa, a w przypadku stanowisk kierowniczych nadzorowanie podległych pracowników w tym zakresie,
6. Ochrona danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w przypadku stanowisk kierowniczych nadzorowanie podległych pracowników w tym zakresie,
7. Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych a w przypadku stanowisk kierowniczych także organizowanie podległych stanowisk pracy zgodnie z przepisami BHP, w tym przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych podległych pracowników, egzekwowanie od pracowników przestrzegania przepisów BHP, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego.
Nasze wymagania
Wykształcenie minimum średnie,
Znajomość pakietu MsOffice w stopniu średniozaawansowanym (Word, Excel),
Wysoka kultura osobista,
Bardzo dobra organizacja pracy (umiejętność samodzielnego ustalania priorytetów),
Umiejętność pracy w trybie zadaniowym (zarządzanie swoim czasem pracy),
Umiejętność nawiązywania relacji i łatwość w kontaktach z ludźmi,
Optymizm i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
Dokładność i odpowiedzialność,
Inicjatywa, pomysłowość, umiejętność szukania i proponowania nowych rozwiązań,
Chęć do pracy i nauki nowych obszarów,
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (A2/B1).
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
owoce
spotkania integracyjne
brak dress code’u
kawa / herbata
świętowanie urodzin
program rekomendacji pracowników
Poznajemy Twoją aplikacje
Dzwonimy do Ciebie
Weryfikujemy Twoje doświadczenie i kompetencje
Podejmujemy decyzję
Witamy na pokładzie RBI!
PRACA 100% STACJONARNA 8-16 Z OPCJĄ PÓŹNIEJSZEGO WDROŻENIA HO 1-2 DNI W TYGODNIU.
Raiffeisen Bank International AG (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce
Grupie Raiffeisen zaufało już ponad 16 milionów klientów w 14 różnych krajach. Krajobraz bankowości się zmienia, dlatego i my się zmieniamy. Dzięki zwinnym zespołom, szybkiej wymianie wiedzy, samodzielnej pracy i kreatywności jako Grupa wprowadzamy na rynek produkty i usługi finansowe skrojone do potrzeb naszych klientów!
W Polsce istniejemy od 1991 roku, od 2018 jako Raiffeisen Bank International AG (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce. Nasza działalność statutowa obejmuje przede wszystkim obsługę kredytów walutowych i pożyczek hipotecznych. Aktualnie w oddziale zatrudniamy ponad 300 osób, w tym także znaczący i prężnie rozwijający się zespół IT.