Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Młodszy specjalista ds. organizacyjno- administracyjnych

Raiffeisen Bank International AG (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce

  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa zlecenie
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Raiffeisen Bank International AG (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce

Plac Konesera 8

Praga-Północ

Warszawa

Twój zakres obowiązków

1. Bieżąca obsługa recepcji:

• Rejestracja poczty przychodzącej, dekretowanie listów, skanowanie poczty dla zespołu,

• Rejestracja zwrotów listów z Poczty Polskiej oraz zwrotnych potwierdzeń odbioru (ZPO),

• Nadawanie korespondencji wychodzącej (Poczta Polska, kurier krajowy, zagraniczny, lokalny),

• Obsługa skrzynki mailowej,

• Opisywanie oraz archiwizacja pism zarejestrowanych w Workflow,

• Dbanie o wygląd recepcji i otoczenia,

• Powitanie gości, anonsowanie i kierowanie gości, przekazywanie i udzielanie podstawowych informacji,

2. Organizacja podróży służbowych – zakup biletów PKP i lotniczych oraz rezerwacja hoteli,

3. Odsyłanie oryginałów polis do klientów,

4. Odsyłanie i zamawianie dokumentów z archiwum zewnętrznego,

5. Zamawianie wizytówek i pieczątek,

6. Workflow - rejestracja wniosków, reklamacji i innych pism w systemie,

7. Rejestracja spraw sądowych przesłanych pocztą na adres siedziby firmy, w tym wprowadzanie nowych spraw do systemów Bankowych. Współpraca z kancelariami zewnętrznymi w tym raportowanie, przekazanie pozwów oraz weryfikacja i przekazanie pism powiązanych ze sprawami prowadzonymi przez współpracujące kancelarie,

8. Wsparcie w zakresie wysyłki opracowanych odpowiedzi na wezwania Sądów do złożenia zeznań,

9. Postępowanie zgodnie z obowiązującymi w Banku przepisami wewnętrznymi regulującymi zasady obiegu korespondencji, w tym zabezpieczenie przed zniszczeniem i dostępem osób trzecich dokumentów, przesyłek, ewidencji i rejestrów korespondencji,

10. Zwracanie szczególnej uwagi na osoby zachowujące się w sposób podejrzany, jak również wszelkiego rodzaju pakunki pozostawione "bez opieki" i bezzwłoczne zgłaszanie podejrzanych zdarzeń Pracownikowi Ochrony, postępowanie zgodne z obowiązującymi w Banku przepisami wewnętrznymi regulującymi zasady kontroli ruchu osobowego,

11. Wykonywanie innych zadań zlecanych przez przełożonego zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami oraz zgodnie z zajmowanym stanowiskiem.

Obowiązki generalne pracownika:

1. Dążenie do doskonalenia swojej wiedzy oraz umiejętności mających wpływ na jakość i rezultaty wykonywanej pracy,

2. Odpowiedzialność za powierzone zadania i procesy oraz zgłaszanie pomysłów mających na celu poprawę i zwiększenie efektywności i jakości pracy w organizacji (również w innych obszarach organizacyjnych),

3. Znajomość i przestrzeganie wewnętrznych regulacji, powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz norm etycznych, a w przypadku stanowisk kierowniczych nadzorowanie podległych pracowników w tym zakresie,

4. Zgłaszanie przełożonym niezgodności i odstępstw od funkcjonowania obowiązujących procesów i standardów postępowania w organizacji,

5. Ochrona informacji przetwarzanej w Banku przed nieuprawnionym dostępem odpowiednio do posiadanych informacji i wymogów przepisów prawa, a w przypadku stanowisk kierowniczych nadzorowanie podległych pracowników w tym zakresie,

6. Ochrona danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w przypadku stanowisk kierowniczych nadzorowanie podległych pracowników w tym zakresie,

7. Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych a w przypadku stanowisk kierowniczych także organizowanie podległych stanowisk pracy zgodnie z przepisami BHP, w tym przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych podległych pracowników, egzekwowanie od pracowników przestrzegania przepisów BHP, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie,

  • Znajomość pakietu MsOffice w stopniu średniozaawansowanym (Word, Excel),

  • Wysoka kultura osobista,

  • Bardzo dobra organizacja pracy (umiejętność samodzielnego ustalania priorytetów),

  • Umiejętność pracy w trybie zadaniowym (zarządzanie swoim czasem pracy),

  • Umiejętność nawiązywania relacji i łatwość w kontaktach z ludźmi,

  • Optymizm i zaangażowanie w wykonywaną pracę,

  • Dokładność i odpowiedzialność,

  • Inicjatywa, pomysłowość, umiejętność szukania i proponowania nowych rozwiązań,

  • Chęć do pracy i nauki nowych obszarów,

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (A2/B1).

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • świętowanie urodzin

  • program rekomendacji pracowników

Etapy rekrutacji
1

Poznajemy Twoją aplikacje

2

Dzwonimy do Ciebie

3

Weryfikujemy Twoje doświadczenie i kompetencje

4

Podejmujemy decyzję

5

Witamy na pokładzie RBI!

PRACA 100% STACJONARNA 8-16 Z OPCJĄ PÓŹNIEJSZEGO WDROŻENIA HO 1-2 DNI W TYGODNIU.

Raiffeisen Bank International AG (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce

Grupie Raiffeisen zaufało już ponad 16 milionów klientów w 14 różnych krajach. Krajobraz bankowości się zmienia, dlatego i my się zmieniamy. Dzięki zwinnym zespołom, szybkiej wymianie wiedzy, samodzielnej pracy i kreatywności jako Grupa wprowadzamy na rynek produkty i usługi finansowe skrojone do potrzeb naszych klientów!

W Polsce istniejemy od 1991 roku, od 2018 jako Raiffeisen Bank International AG (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce. Nasza działalność statutowa obejmuje przede wszystkim obsługę kredytów walutowych i pożyczek hipotecznych. Aktualnie w oddziale zatrudniamy ponad 300 osób, w tym także znaczący i prężnie rozwijający się zespół IT.

Przewiń do profilu firmy