Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Młodszy Specjalista ds. Personalnych

IT CARD CENTRUM TECHNOLOGII PŁATNICZYCH S.A.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 3 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę, umowa na zastępstwo
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)

Twój zakres obowiązków

  • przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy,

  • zakładanie i prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy,

  • przygotowanie i przeprowadzanie rekrutacji oraz nadzór nad jej procesem w firmie,

  • wsparcie w procesie adaptacji nowych pracowników w firmie,

  • udział w realizacji polityki rozwoju pracowników,

  • wsparcie w procesie zatrudniania i zwalniania pracowników,

  • obsługa administracyjna benefitów,

  • przyjmowanie i rejestracja dokumentów w programie kadrowo-płacowym,

  • wsparcie w prowadzeniu zwolnień lekarskich,

  • prowadzenie ewidencji urlopu, sprawdzanie zgodności danych w wewnętrznym systemie Intranet oraz w systemie kadrowo-płacowym, naliczanie urlopów,

  • kontrola nad szkoleniami wstępnymi, stanowiskowymi i okresowymi BHP oraz ścisła współpraca z osobą odpowiedzialną za zagadnienia z zakresu BHP,

  • kontrola ważności orzeczeń lekarskich oraz przygotowywanie skierowań na badania lekarskie wstępne, kontrolne, okresowe,

  • sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i zgłoszeniowych ZUS,

  • wypełnianie sprawozdań GUS,

  • sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu HR na potrzeby wewnętrzne,

  • sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, świadectw pracy, listów intencyjnych,

  • przygotowywanie umów cywilnoprawnych,

  • współtworzenie regulaminów i procedur z zakresu HR,

  • porządkowanie i archiwizowanie dokumentów.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie, doświadczenie, wiedza: min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, ukończone studia wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub kurs kadrowo-płacowy „Kadry i płace w praktyce” organizowany przez Stowarzyszenie Księgowych, znajomość przepisów prawa pracy oraz umiejętność praktycznego ich zastosowania, znajomość zasad sporządzania deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, znajomość dokumentacji kadrowej i zasad jej prowadzenia oraz archiwizacji,

  • Umiejętności: samodzielność w działaniu, doskonała organizacja i dyscyplina pracy, terminowość, określanie priorytetów, praca pod presją czasu, szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, praca na dużych zbiorach danych, tworzenie raportów / zestawień, znajomość MS Office, zwłaszcza Excel na poziomie średniozaawansowanym,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, analityczne myślenie.

  • Cechy osobowości: dokładność i skrupulatność, odpowiedzialność za powierzone obowiązki,

  • zaangażowanie i chęć rozwoju, komunikatywność i otwartość, wysoka kultura osobista.

Mile widziane

  • znajomość systemu Enova,

  • znajomość systemu Płatnik.

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo,

  • możliwości zdobycia cennego doświadczenia pod okiem specjalistów i praktycznych umiejętności w rozwojowej branży,

  • wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia,

  • pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, karta Multisport),

  • elastyczny czas pracy,

  • możliwość częściowej pracy zdalnej,

  • przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy