Ta oferta pracy jest nieaktualna od 74 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji Kartowych z j. angielskim

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 03.07.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych, kompleksowych i korzystnych finansowo usług procesowania płatności dostępnych obecnie na rynku. Należymy w całości do US Bancorp, piątego największego holdingu finansowego w USA. Znajdujemy się w pierwszej piątce najlepszych dostawców usług płatniczych w Europie, zajmując znaczącą pozycję na rynkach w Irlandii, UK, Niemczech, Norwegii, Polsce, Hiszpanii, Meksyku, Brazylii i USA. W Elavon wspieramy rozwój zawodowy naszych pracowników i zachęcamy ich do podejmowania nowych wyzwań. Poszukujemy osób, które chcą się doskonalić i poprzez swoje nowatorskie działania pomogą nam w dalszym rozwoju firmy. Osób, które pragną i potrafią zapewnić najwyższą jakość usług naszym klientom, naszym akcjonariuszom i całej naszej społeczności. Dołącz do nas. Więcej informacji na nasz temat: www.elavon.pl

    top
    Młodszy Specjalista ds. Reklamacji Kartowych 
    z j. angielskim

    Miejsce pracy: Warszawa

    Główne zadania:

    • Rozpatrywanie reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych;
    • Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem;
    • Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych;
    • Współpraca z innymi działami firmy oraz ekspertami w celu zapewniania kompleksowej obsługi reklamacji kartowych;
    • Dzienny kontakt oraz współpraca z zewnętrznymi partnerami firmy;
    • Aktywne rozpoznawanie problemów i szukanie najlepszych rozwiązań dla Klienta i Firmy;
    • Dokumentowanie działań podjętych na rzecz rozwiązania sprawy;
    • Cykliczne sporządzanie raportów.

    Od Kandydatów oczekujemy:

    • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
    • Umiejętności wyciągania wniosków bazując na dostępnej dokumentacji;
    • Łatwości nawiązywania kontaktów i komunikatywności;
    • Odporności na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
    • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office;
    • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.

    Kandydatom na to stanowisko oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce;
    • Bogaty pakiet benefitów:
      • opieka medyczna z bezpłatną opieką stomatologiczną, domowymi wizytami lekarzy, ubezpieczeniem w podróży zagranicznej,
      • grupowe ubezpieczenie na życie, Pension Plan,
      • karta Multisport,
      • kursy językowe,
      • bonusy pieniężne zależne od wyników pracy;
    • Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane;
    • Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;
    • Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi;
    • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę.

    Osoby zainteresowane ofertą prosimy o aplikowanie poprzez przycisk Aplikuj teraz na dole strony.

    U.S. Bank Named a 2017 World’s Most Ethical Company® by Ethisphere Institute

    Prosimy o dołączenie do aplikacji podpisanego oświadczenia:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV/Formularzu aplikacyjnym, które podaję dobrowolnie, a które wykraczają poza zakres danych osobowych jakich pracodawca może żądać od kandydata na podstawie przepisów prawa pracy, przez Elavon Financial Services DAC (Sp. z o.o. o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie 02-515, ul. Puławska 17, dla celów przeprowadzenia tego procesu rekrutacji.

    bottom