Oferta pracy

Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji i Employer Brandingu

TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie projektów rekrutacyjnych end-to-end

  • Dbanie o candidate experience w trakcie prowadzonych rekrutacji

  • Współpraca z biznesem w celu zapewnienia efektywności realizowanych działań

  • Wyszukiwanie kandydatów z wykorzystaniem portali społecznościowych oraz metodą poszukiwań bezpośrednich

  • Tworzenie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych

  • Prowadzenie działań z zakresu Onboardingu

  • Udział w planowaniu i realizacji działań z zakresu employer brandingu

  • Prowadzenie komunikacji wewnętrznej zgodnej z misją i wartościami TUZ

  • Organizacja wybranych wydarzeń employer brandingowych wewnętrznych i zewnętrznych

Nasze wymagania

  • Kreatywność i lekkie pióro

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziany kierunek: marketing, public relations)

  • Minimum rok doświadczenia w zakresie działań employer brandingowych, rekrutacji Cię nauczymy😊

  • Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office i programu Canva

  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, tj. komunikatywność, łatwość nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji

  • Proaktywna postawa, samodzielność w działaniu i gotowość do realizacji postawionych celów

  • Motywacja i chęć do pracy w zgranym zespole

To oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz ciekawe wyzwania!

    • Benefity

    • prywatna opieka medyczna

    • ubezpieczenie na życie

    • elastyczny czas pracy

    • zniżki na firmowe produkty i usługi

    • firmowa biblioteka

    • program rekomendacji pracowników

    • inicjatywy dobroczynne

    TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych

    Dobra praca? Jest TUZ, tuż. W takiej firmie jeszcze nie pracowałeś. Bo drugiej takiej nie ma. Żadna inna firma w historii ubezpieczeń w Polsce nie zmieniła się tak bardzo i tak korzystnie jak TUZ. Efekty? Rynek ubezpieczeń zmalał, a TUZ urósł. Do tego dostał nagrodę z KNF za mediacje, czyli szczególnie przychylne traktowanie Klientów. „Bądź uczciwy jak TUZ” – to tytuł z „Gazety Ubezpieczeniowej” i nasze motto. Nasze, czyli firmy, której prezes został uznany Menedżerem Roku 2019. „O TUZ to się mówi” – zauważa prasa. A teraz poszukaj drugiej takiej firmy albo zgłoś się do nas, oTUZ to!

    Przewiń do profilu firmy