Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń i Administracji

DYNAMIX SP. Z O.O.O firmie

5 000‐7 000 zł netto (+ VAT) / mies.
Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Darniowa 64
    Łódź, łódzkie
  • Ogłoszenie wygasło 15 dni temu
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

DYNAMIX SP. Z O.O.

Darniowa 64

Łódź

Dynamix to rodzinna firma deweloperska, działającą na rynku łódzkim od 1993 roku. Nasza działalność skupiona jest wokół prowadzenia szeroko pojętych usług i inwestycji budowlanych. Nasz zespół to rodzina – dosłownie i w przenośni – dlatego w codziennej pracy nie znajdziesz tutaj korporacyjnych sztywnych zasad i biurowych uniformów. Jeżeli interesujesz się rynkiem nieruchomości i chcesz poszerzyć swoją wiedzę w tym obszarze, zależy Ci na elastycznym i dynamicznym miejscu pracy, gdzie rozwiniesz się pod skrzydłami doświadczonych osób – dołącz do nas!

 

Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń i Administracji

Do Twoich głównych zadań będzie należeć:

  • Research internetowy i przygotowywanie analiz na potrzeby inwestycji
  • Wystawianie i wprowadzanie dokumentów do wewnętrznego systemu rozliczeń
  • Przygotowywanie lub uzupełnianie umów dla klientów i kontrahentów
  • Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami i dostawcami
  • Aktywne uczestnictwo w życiu firmy - wsparcie zespołu w bieżących zadaniach
  • Współpraca z kancelarią notarialną i wybranymi podwykonawcami

Czego oczekujemy:

  • Wykształcenie średnie lub w trakcie studiów zaocznych: mile widziane kierunki z obszaru ekonomii, finansów, administracji, prawa lub nieruchomości
  • Łatwość przyswajania nowych informacji i chęć nauki
  • Obsługa komputera: dobra znajomość programów Excel i Word
  • Umiejętność efektywnego wyszukiwania informacji w Internecie
  • Umiejętność wykonywania prostych analiz biznesowych
  • Skrupulatność, dokładność, punktualność, samodzielność
  • Wykształcenie średnie lub w trakcie studiów zaocznych: preferowane kierunki z obszaru ekonomii, finansów, administracji, prawa lub nieruchomości
  • Mile widziane: 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

Co możemy Ci zaproponować:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie – powyżej typowych stawek
  • Możliwość szybkiego awansu – Twoje obowiązki zmienią się wraz z Twoim rozwojem
  • Regularne sesje mentoringowe skoncentrowane na Twoim rozwoju
  • Szansa nauczenia się jak wygląda prowadzenie własnej działalności
  • Elastyczność w zakresie godzin i czasu pracy – możliwość połączenia pracy i studiów
  • Możliwość udziału w szkoleniach zw. z branżą budowlaną lub administracją i rachunkowością

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy