Ta oferta pracy jest nieaktualna od 23 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Rynku

  • Annopol, Biłgoraj, Janów Lubelski, Kraśnik, Wysokie (pow. zamojski), lubelskie
  • Specjalista
  • 25.10.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Rynku
    Dział: Sprzedaż
    Miejsce pracy: Annopol, Biłgoraj, Janów Lubelski, Kraśnik, Wysokie (pow. zamojski)
    Rodzaj umowy: o pracę

    Słowo wstępu o stanowisku:

    Rola Młodszego Specjalisty ds. Rozwoju Rynku leży w sercu Coca-Cola HBC. Jest to praca, której rezultaty można zobaczyć każdego dnia. Jako Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Rynku będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż szerokiego portfolio najbardziej znanych marek napojów na świecie, jak i marek lokalnych na swoim podległym terenie.

    Bądź twarzą Coca-Cola HBC spotykając się codziennie z naszymi klientami. W dynamicznym środowisku pracy będziesz stale podnosił/a swoje umiejętności, stosując najlepsze praktyki rynku FMCG w zakresie sprzedaży i obsługi klienta. Będzie to miało realne przełożenie na wyniki oraz na budowanie długotrwałych, opartych na zaufaniu, relacji z klientami. Wraz z Twoim zespołem - wspierających się wzajemnie profesjonalistów – będziesz rozwijać się w dynamicznym, wymagającym, ale przede wszystkim satysfakcjonującym środowisku pracy.

    Co oferujemy:

    • Jasną wizję rozwoju zawodowego,
    • Narzędzia niezbędne do pracy (min. Ipad, auto),
    • Szeroki system szkoleń,
    • Pełne wsparcie niezbędne do realizacji zadań,
    • Szereg benefitów pozapłacowych (min. ubezpieczenie zdrowotne, deputaty, zniżki na przyjemności).

    Główne obowiązki na stanowisku:

    • Efektywne zarządzanie swoim obszarem sprzedaży, 
    • Codzienne spotkania z klientami współpracującymi z Coca-Cola
    • Poszukiwanie nowych punktów sprzedaży, identyfikowanie możliwości biznesowych,
    • Osiąganie wyznaczonych przez przełożonego celów sprzedażowych i poza sprzedażowych,
    • Skutecznie prowadzenie procesów negocjacyjnych (zasada Win-Win),
    • Efektywne zarządzanie sprzętem firmowym, skuteczne i trwałe wprowadzanie strategii i standardów firmy u nowo pozyskanych klientów,
    • Budowanie silnych biznesowych relacji z klientem,
    • Regularne przedstawianie klientowi rezultatów podjętych wspólnie działań,
    • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji ze współpracownikami, wspierającej atmosferę współpracy i chęci wspólnego osiągania sukcesów.

    Podstawowe wymagania:

    • Wykształcenie średnie (mile widziane wyższe),
    • Znajomość zasad funkcjonowania rynku FMCG,
    • Nastawienie na rezultat, 
    • Chęć do ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji i swojej efektywności, 
    • Umiejętność obsługi komputera (MS Office), 
    • Prawo jazdy kat. B, 
    • Co najmniej komunikatywna znajomość j. angielskiego.