Oferta pracy

Młodszy Specjalista ds. Service Desk

Grupa LOTOS S.A.O firmie

  • Gdańsk, pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Młodszy specjalista (Junior)

Naj nie bierze się znikąd. Za sukcesem Grupy LOTOS stoi sztab specjalistów, pełne pasji zespoły i zaangażowani pracownicy. Dzięki najnowocześniejszym instalacjom w Europie nasza firma przerabia ponad 10 mln ton ropy rocznie. Jesteśmy liderem branży paliwowej, dbamy o bezpieczeństwo energetyczne naszego kraju, jako jeden z najlepszych pracodawców w Polsce cenimy wiedzę i doświadczenie każdego pracownika. Zostań częścią firmy, która naprawdę ma znaczenie.

Młodszy Specjalista ds. Service DeskNumer ref.: 61/GL/21

NAJWAŻNIEJSZE ZADANIA:

  • wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania zgłoszeń oraz incydentów związanych ze sprzętem, działaniem systemu operacyjnego lub aplikacji
  • konfiguracja stacji roboczych, instalowanie oprogramowania systemowego i narzędziowego na komputerach użytkowników
  • obsługa systemu zgłoszeń Service Desk
  • rejestracja, identyfikacja, kategoryzacja, priorytetyzacja, monitorowanie statusów, eskalowanie i rozwiązywanie zgłoszeń zgodnie z parametrami SLA
  • szkolenie użytkowników
  • aktywny udział w optymalizacji procesów IT dot. wsparcia użytkowników końcowych

CO JEST DLA NAS WAŻNE:

  • wykształcenie min. średnie
  • orientacja na użytkownika, umiejętność zarządzania czasem, zdolności analityczne
  • efektywne budowanie profesjonalnego wizerunku Service Desk’u
  • umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej z użytkownikiem
  • wykorzystywanie narzędzi elektronicznych w skutecznej komunikacji z użytkownikiem
  • umiejętność efektywnego poznawania potrzeb użytkownika oraz rozwiązywania  problemów
  • radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas rozmów z użytkownikami
  • gotowość do podejmowania dyżurów telefonicznych
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • chęć rozwoju oraz pogłębiania wiedzy w zakresie IT
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B

Dodatkowym atutem będą:

  • min. roczne doświadczenie zawodowe zdobyte na podobnym stanowisku
  • ukończone studia wyższe kierunkowe
  • biegła znajomość systemów operacyjnych MS Windows oraz pakietów biurowych MS Office
  • podstawowa wiedzę z zakresu sieci LAN i WAN oraz administracji w środowisku Microsoft Active Directory, znajomość zagadnień ITIL i możliwości ich praktycznego zastosowania dla procesów związanych z obsługą użytkowników końcowych

CO SPRAWIA, ŻE WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ:

  • umowa o pracę
  • interesująca praca w rozwijającej się firmie
  • atrakcyjny pakiet Benefitów:
    - opieka medyczna i dentystyczna, dofinansowanie do wypoczynku, premia roczna, nagrody specjalne, ubezpieczenie grupowe z funduszem inwestycyjnym opłacane przez pracodawcę
    - Akademia LOTOS, szkolenia, programy rozwojowe, kultura dzielenia się wiedzą, dofinansowanie do studiów oraz nauki języków obcych
    - możliwość zakupu Karty MultiSport i OK System, zniżki na stacjach paliw LOTOS
    - firmowe sekcje sportowe, m.in.: sekcja siatkarska, żeglarska, tenisa ziemnego, piłki nożnej, kręgli, szachów oraz LOTOS Running Team
  • współpraca z wysokiej klasy specjalistami w branży naftowej
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji na stanowisku pracy

Ogłoszenie archiwalne