Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Młodszy Specjalista ds. Serwisu

Asseco Poland S.A.

  • Białystok

    Białystok, podlaskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)
  • praca zdalna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna
  • Praca zmianowa:tak
  • Godziny pracy:między 7:30 - 19:30 (8H)
  • Tryb wypłaty:miesięczna

Twój zakres obowiązków

  • Praca w Centrum Serwisowym Asseco jako Diagnosta 1 Linii Wsparcia dedykowany do obsługi dziedzinowej infolinii

  • Działanie związane z rejestracją / klasyfikacją / nadawaniem priorytetów, jak również z rozwiązywaniem problemów Klienta zgodnie z przyjętymi standardami Asseco

  • Monitorowanie / raportowanie / nadzorowanie procesu obsługi zgłoszeń

  • Tworzenie i aktualizacjabazy wiedzy

Nasze wymagania

  • Doświadczenie zawodowe z zakresu obsługi infolinii – merytorycznego wsparcia użytkowników aplikacji

  • Podstawowa znajomość systemów operacyjnych Windows 7, 8, 10 (obsługa konta użytkownika, konfiguracja systemu, rozwiązywanie problemów)

  • Umiejętność konfiguracji przeglądarek internetowych (Internet Explorer, Microsoft Edge, Firefox, Google Chrome)

  • Znajomość pakietu MS Office

  • Wykształcenie średnie

  • Otwartość na zmieniające się warunki i łatwość w nawiązywaniu relacji z Klientem

  • Umiejętność szybkiego przyswajania nowej wiedzy

  • Gotowość do pracy w pełnym wymiarze godzinowym

Mile widziane

  • Doświadczenie związane z obsługą zgłoszeń serwisowych dla aplikacji dziedzinowych

  • Znajomość systemów obsługi zgłoszeń, np. HP Service Manager, JIRA

  • Doświadczenie zawodowe zdobyte w pracy w zespołach typu Help Desk / Service Desk

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

To oferujemy

  • Dostęp do zaawansowanych technologii

  • Szkolenia

  • Kursy językowe

  • Multisport

  • Prywatna opieka medyczna

  • Ubezpieczenie grupowe

  • Pracowniczy Plan Emerytalny

  • Spotkania integracyjne

  • Drużyna Active Team

  • Praca w największej spółce IT

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • program emerytalny

  • brak dress code’u

  • parking dla pracowników

  • strefa relaksu

  • karty przedpłacone

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji
1

Złożenie aplikacji

2

Krótka rozmowa telefoniczna

3

Spotkanie online

4

Decyzja o zatrudnieniu

Posiadasz doświadczenie w zakresie obsługi infolinii? Chciałbyś rozwijać się w obszarze zgłoszeń serwisowych? Nie boisz się kontaktu z Klientem i wykazujesz się otwartością na zmiany?

Szukamy właśnie Ciebie! Aplikuj i dowiedz się więcej!

Praca zdalna 100% lub w jednym z naszych biur

Asseco Poland S.A.

Asseco Poland to największa spółka informatyczna notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i szósta firma IT w Europie. Specjalizujemy się w produkcji i rozwoju oprogramowania dla wszystkich sektorów gospodarki i jesteśmy zaangażowani w największe w Polsce projekty IT.

Przewiń do profilu firmy