Asseco Poland S.A.

Młodszy Specjalista ds. Serwisu Oprogramowania

Asseco Poland S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Asseco Poland S.A.

Adama Branickiego 13

Warszawa

Młodszy Specjalista
ds. Serwisu Oprogramowania

Miejsce pracy: Warszawa

Asseco Poland to największa spółka informatyczna notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i szósta firma IT w Europie. Specjalizujemy się w produkcji i rozwoju oprogramowania dla wszystkich sektorów gospodarki i jesteśmy zaangażowani w największe w Polsce projekty IT.

Chcesz poznać tajniki jednych z najważniejszych systemów informatycznych w kraju? Masz już pierwsze doświadczenie związane z obsługą klienta lub serwisem oprogramowania? A może chciałbyś dopiero zdobyc pierwsze doświadczenie i rozwijać umiejętności przy nadzorowaniu procesu serwisowania systemów, z których każdego dnia korzystają miliony Polaków?


Jeśli tak - zaaplikuj i dowiedz się więcej.


[Rekrutacja prowadzona online]



Czym będziesz się zajmować?

  • Nadzorowaniem procesu serwisowania oprogramowania
  • Codziennym kontaktem z zespołami wytwórczymi w celu pozyskiwania od nich potrzebnych informacji
  • Utrzymywaniem oraz rozwijaniem narzędzi wspomagających nadzór serwisu (w tym narzędzi obiegu zgłoszeń)
  • Przygotowywaniem zaplecza, organizowaniem i przeprowadzaniem testów akceptacyjnych oprogramowania z udziałem klienta

Co będzie Ci potrzebne, aby móc wykonywać powierzone zadania:

  • Wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat (preferowane kierunki informatyczne lub pokrewne)
  • Znajomość platform Windows oraz Unix (potrzebne do instalowania i konfigurowania oprogramowania użytkowego)
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel czy Word nie powinny być dla Ciebie wyzwaniem:)
  • Znajomość relacyjnych baz danych oraz SQL
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodne czytanie dokumentacji technicznej
  • Wysoki stopień komunikatywności (codzienny kontakt z dużą ilością osób wewnątrz firmy jak i z klientem zewnętrznym)
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania wypowiedzi
  • Umiejętność pozyskiwania informacji oraz egzekwowania uzgodnień (bardzo ważne)

Mile widziane:

  • Znajomość i umiejętność konfiguracji i dostosowania narzędzi obiegu zgłoszeń (Jira, Service Manager)
  • Znajomość zasad wytwarzania oraz serwisu oprogramowania w dużych projektach informatycznych
  • Znajomość zasad zarządzania konfiguracją
  • Doświadczenie w pracy z klientem (np. w call center)
 

Benefity:

  • szkolenia
  • multisport
  • ubezpieczenie grupowe
  • drużyna active team
  • dostęp do zaawansowanych technologii
  • kursy językowe
  • prywatna opieka medyczna
  • pracowniczy program emerytalny
  • wyjazdy integracyjne
  • owocowe poniedziałki

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

opis

Asseco Poland to największa spółka informatyczna notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i szósta firma IT w Europie. Specjalizujemy się w produkcji i rozwoju oprogramowania dla wszystkich sektorów gospodarki i jesteśmy zaangażowani w największe w Polsce projekty IT.

Młodszy Specjalista
ds. Serwisu Oprogramowania

Chcesz poznać tajniki jednych z najważniejszych systemów informatycznych w kraju? Masz już pierwsze doświadczenie związane z obsługą klienta lub serwisem oprogramowania? A może chciałbyś dopiero zdobyc pierwsze doświadczenie i rozwijać umiejętności przy nadzorowaniu procesu serwisowania systemów, z których każdego dnia korzystają miliony Polaków?


Jeśli tak - zaaplikuj i dowiedz się więcej.


[Rekrutacja prowadzona online]



Czym będziesz się zajmować?

  • Nadzorowaniem procesu serwisowania oprogramowania
  • Codziennym kontaktem z zespołami wytwórczymi w celu pozyskiwania od nich potrzebnych informacji
  • Utrzymywaniem oraz rozwijaniem narzędzi wspomagających nadzór serwisu (w tym narzędzi obiegu zgłoszeń)
  • Przygotowywaniem zaplecza, organizowaniem i przeprowadzaniem testów akceptacyjnych oprogramowania z udziałem klienta

Co będzie Ci potrzebne, aby móc wykonywać powierzone zadania:

  • Wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat (preferowane kierunki informatyczne lub pokrewne)
  • Znajomość platform Windows oraz Unix (potrzebne do instalowania i konfigurowania oprogramowania użytkowego)
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel czy Word nie powinny być dla Ciebie wyzwaniem:)
  • Znajomość relacyjnych baz danych oraz SQL
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodne czytanie dokumentacji technicznej
  • Wysoki stopień komunikatywności (codzienny kontakt z dużą ilością osób wewnątrz firmy jak i z klientem zewnętrznym)
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania wypowiedzi
  • Umiejętność pozyskiwania informacji oraz egzekwowania uzgodnień (bardzo ważne)

Mile widziane:

  • Znajomość i umiejętność konfiguracji i dostosowania narzędzi obiegu zgłoszeń (Jira, Service Manager)
  • Znajomość zasad wytwarzania oraz serwisu oprogramowania w dużych projektach informatycznych
  • Znajomość zasad zarządzania konfiguracją
  • Doświadczenie w pracy z klientem (np. w call center)

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Benefity:

  • szkolenia
  • multisport
  • ubezpieczenie grupowe
  • drużyna active team
  • dostęp do zaawansowanych technologii
  • kursy językowe
  • prywatna opieka medyczna
  • pracowniczy program emerytalny
  • wyjazdy integracyjne
  • owocowe poniedziałki

Ogłoszenie archiwalne