background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Młodszy Specjalista ds. serwisu oprogramowania

Asseco Poland S.A.O firmie

  • zachodniopomorskie
    zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

System operacyjny

O projekcie

Chcesz poznać tajniki złożonych systemów informatycznych i czuwać nad prawidłowym funkcjonowaniem aplikacji, które codziennie wspierają miliony Polaków? Jeśli do tego lubisz rozwiązywać problemy – zaaplikuj i dołącz do teamu Asseco.

Miejsce pracy: 100% zdalnie lub w naszym biurze w Gdyni lub Rzeszowie (Ty decydujesz)

Rekrutacja zdalna (1 rozmowa telefoniczna + 1 spotkanie online z Managerem)

Twój zakres obowiązków

  • Praca w Centrum Serwisowym Asseco na 1 Linii Wsparcia na rzecz kluczowych i strategicznych instytucji publicznych w kraju
  • Rejestracja/klasyfikacja/nadawanie priorytetów oraz rozwiązywanie problemów Klienta zgodnie z przyjętymi standardami Asseco oraz warunkami umowy w ramach złożonych systemów informatycznych
  • Monitorowanie, raportowanie i nadzorowanie procesu obsługi zgłoszeń
  • Tworzenie dokumentacji technicznej/instrukcji/operacyjnych materiałów pomocowych/bazy wiedzy

Nasze wymagania

  • Podstawowa znajomość systemów operacyjnych Windows 7, 8, 10 (obsługa konta użytkownika, konfiguracja systemu, rozwiązywanie problemów)
  • Znajomość podstawowych zagadnień związanych z sieciami komputerowymi TCP/IP
  • Wiedza z zakresu aplikacji biurowych MS Office 2010, 2018, 360
  • Umiejętność konfiguracji przeglądarek internetowych (Internet Explorer, Edge, Firefox, Chrome)

Mile widziane

  • Doświadczenie zawodowe z zakresu obsługi zgłoszeń serwisowych dla aplikacji dziedzinowych
  • Znajomość systemów obsługi Zgłoszeń np. HP Service Manager, JIRA
  • Podstawowa znajomość innych niż Windows systemów operacyjnych
  • Doświadczenie zawodowe zdobyte w pracy w zespołach typu Help Desk/Service Desk w zakresie obsługi zgłoszeń
  • Doświadczenie w pracy na infolinii

Tak organizujemy naszą pracę

Tak pracujemy

  • wewnątrz organizacji

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • spotkania integracyjne
  • firmowa drużyna sportowa
  • program emerytalny
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji

1

Krótka rozmowa telefoniczna

2

Spotkanie online

3

Decyzja o zatrudnieniu

Asseco Poland S.A.

Asseco Poland to największa spółka informatyczna notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i szósta firma IT w Europie. Specjalizujemy się w produkcji i rozwoju oprogramowania dla wszystkich sektorów gospodarki i jesteśmy zaangażowani w największe w Polsce projekty IT.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Młodszy Specjalista ds. serwisu oprogramowania, zachodniopomorskie