Oferta pracy

Zapoznaj się z poniższymi zgodami i jeśli chcesz wyrazić jedną ze zgód lub obie dodaj ich treść w CV:
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych w okresie 12 miesięcy od mojego zgłoszenia aplikacyjnego przez 4Kraft sp. z o.o. na stanowisko, które aplikowałem/am lub odpowiadające kwalifikacjom, które posiadam.
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane, jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
4KRAFT sp. z o.o.

Młodszy Specjalista ds. Social Media i Komunikacji ze znajomością języka francuskiego

4KRAFT sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

4KRAFT sp. z o.o.

Tatrzańska 1/5

Poznań

top

4KRAFT to właściciel marki Kinderkraft, czołowego brandu produktów dziecięcych w Polsce i Europie. Działamy w kanałach sprzedaży tradycyjnej i e-commerce wykorzystując modele B2B oraz B2C. Firma powstała w 2011 roku i stale się rozwijamy, a naszym celem jest zostać liderem rynku!

Naszą misją jest zapewnienie młodym rodzicom rozwiązań, które sprawią, że powitanie na świecie wyczekiwanego maleństwa będzie łatwiejsze. Nad każdym z naszych produktów pracuje zespół specjalistów, który dopracowuje wszystkie szczegóły dbając o bezpieczeństwo, funkcjonalność i design produktów.

Poszukujemy pozytywnych, zaangażowanych osób, które chcą wspólnie budować pozycję czołowej marki produktów dziecięcych.

Młodszy Specjalista ds. Social Media i Komunikacji ze znajomością języka francuskiego

Miejsce pracy: Poznań

Na tym stanowisku zajmować się będziesz wdrażaniem strategii komunikacji marki Kinderkraft na francuskim rynku produktów dziecięcych.

 

Twoje codzienne zadania:

  • realizacja celów z zakresu komunikacji i social media na rynkach zagranicznych
  • zarządzanie harmonogramem publikacji treści (content plan)
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi m.in. z agencją social media
  • research oraz realizacja współpracy z zagranicznymi influencerami, blogerami, portalami branżowymi, w tym ze stronami publikującymi testy konsumenckie
  • identyfikacja konkursów branżowych oraz organizacja udziału w nich
  • nadzór nad komentarzami nt. marki publikowanymi w Internecie
  • analiza skuteczności prowadzonych działań, ich optymalizacja i raportowanie wyników
  • monitoring i analiza działań konkurencji na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych
  • analiza trendów i aktywne poszukiwanie nowych możliwości promocji marki

Nasze oczekiwania wobec Ciebie:

  • warunek konieczny – bardzo dobra znajomość języka francuskiego i angielskiego
  • doświadczenie w realizacji strategii marki
  • znajomości zagadnień z obszaru social mediów i komunikacji
  • znajomość narzędzi analitycznych oraz do zarządzania contentem
  • zainteresowanie obszarem komunikacji marketingowej i social media
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • dobra organizacja pracy, sumienność i zaangażowanie w powierzone zadania

 

Mile widziane:

  • Znajomość branży produktów dziecięcych
  • Znajomość innych języków obcych

Chcielibyśmy zaoferować Ci stanowisko, na którym będziesz mieć realny wpływ na strategię i działania marki, a także:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę pracę
  • Przejrzysty system wynagradzania i premiowania
  • Przyjazną atmosferę opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i współpracę
  • Możliwość wykorzystania znajomości języka obcego w międzynarodowym środowisku
  • Uczestnictwo w targach branżowych polskich i zagranicznych
  • Dofinansowanie do rozwijania wiedzy i kompetencji wymaganych na stanowisku
  • Dofinansowanie do benefitów takich jak opieka medyczna (Luxmed) i karta Multisport
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Elastyczny czas pracy
  • Imprezy integracyjne
bottombottom

4KRAFT to właściciel marki Kinderkraft, czołowego brandu produktów dziecięcych w Polsce i Europie. Działamy w kanałach sprzedaży tradycyjnej i e-commerce wykorzystując modele B2B oraz B2C. Firma powstała w 2011 roku i stale się rozwijamy, a naszym celem jest zostać liderem rynku!

Naszą misją jest zapewnienie młodym rodzicom rozwiązań, które sprawią, że powitanie na świecie wyczekiwanego maleństwa będzie łatwiejsze. Nad każdym z naszych produktów pracuje zespół specjalistów, który dopracowuje wszystkie szczegóły dbając o bezpieczeństwo, funkcjonalność i design produktów.

Poszukujemy pozytywnych, zaangażowanych osób, które chcą wspólnie budować pozycję czołowej marki produktów dziecięcych.

Młodszy Specjalista ds. Social Media i Komunikacji ze znajomością języka francuskiego

Na tym stanowisku zajmować się będziesz wdrażaniem strategii komunikacji marki Kinderkraft na francuskim rynku produktów dziecięcych.

 

Twoje codzienne zadania:

  • realizacja celów z zakresu komunikacji i social media na rynkach zagranicznych
  • zarządzanie harmonogramem publikacji treści (content plan)
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi m.in. z agencją social media
  • research oraz realizacja współpracy z zagranicznymi influencerami, blogerami, portalami branżowymi, w tym ze stronami publikującymi testy konsumenckie
  • identyfikacja konkursów branżowych oraz organizacja udziału w nich
  • nadzór nad komentarzami nt. marki publikowanymi w Internecie
  • analiza skuteczności prowadzonych działań, ich optymalizacja i raportowanie wyników
  • monitoring i analiza działań konkurencji na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych
  • analiza trendów i aktywne poszukiwanie nowych możliwości promocji marki

Nasze oczekiwania wobec Ciebie:

  • warunek konieczny – bardzo dobra znajomość języka francuskiego i angielskiego
  • doświadczenie w realizacji strategii marki
  • znajomości zagadnień z obszaru social mediów i komunikacji
  • znajomość narzędzi analitycznych oraz do zarządzania contentem
  • zainteresowanie obszarem komunikacji marketingowej i social media
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • dobra organizacja pracy, sumienność i zaangażowanie w powierzone zadania

 

Mile widziane:

  • Znajomość branży produktów dziecięcych
  • Znajomość innych języków obcych

Chcielibyśmy zaoferować Ci stanowisko, na którym będziesz mieć realny wpływ na strategię i działania marki, a także:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę pracę
  • Przejrzysty system wynagradzania i premiowania
  • Przyjazną atmosferę opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i współpracę
  • Możliwość wykorzystania znajomości języka obcego w międzynarodowym środowisku
  • Uczestnictwo w targach branżowych polskich i zagranicznych
  • Dofinansowanie do rozwijania wiedzy i kompetencji wymaganych na stanowisku
  • Dofinansowanie do benefitów takich jak opieka medyczna (Luxmed) i karta Multisport
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Elastyczny czas pracy
  • Imprezy integracyjne

Ogłoszenie archiwalne