Ta oferta pracy jest nieaktualna od 95 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży i Utrzymania Klienta

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-02-20

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży
    i Utrzymania Klienta

    Warszawa

    Z nami możesz więcej

    AXA to przede wszystkim wyjątkowi ludzie, zaangażowani, pełni pasji, profesjonaliści, którzy pozytywnie nastawieni stawiają czoło wyzwaniom. To oni tworzą wartości firmy - PO PIERWSZE KLIENT, PRAWOŚĆ, ODWAGA, ONE AXA - za które cenią nas nasi Klienci.

    Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży
    i Utrzymania Klienta

    Miejsce pracy: Warszawa

    Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

    • Telefoniczne kontaktowanie się z Klientami (obsługa połączeń wychodzących)
    • Bieżące odpowiadanie na zgłaszane przez klientów zainteresowanie rozwiązaniami ubezpieczeniowymi (obsługa połączeń przychodzących, e-mail, live chat)
    • Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi Klientów zgodnie z przyjętymi standardami
    • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy

    Nasze oczekiwania:

    • Wykształcenie min. średnie
    • Min. 0,5 roku doświadczenia w obszarze obsługi Klienta (preferowane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta w branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej lub dostawców Internetu
    • Doskonałe umiejętności komunikacyjne (umiejętność budowania relacji z Klientem przez telefon)
    • Dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel)
    • Komunikatywnej znajomości jęz. angielskiego
    • Mile widziane doświadczenie w obsłudze aplikacji wspomagających bieżącą pracę z danymi klienckimi (CRM)
    • Szybkie przyswajanie wiedzy
    • Zaangażowanie i entuzjazm
    • Otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi
    • Śmiałość do proponowania nowych, lepszych rozwiązań

    W zamian oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę już na okresie próbnym
    • Baza klientów na której będziesz pracować
    • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz premię wynikową bez limitów (ostateczne wynagrodzenia zależy Tylko od Ciebie)
    • System kafeterii, gdzie sam decydujesz jakie dodatkowe benefity są dla Ciebie ważne (m.in. opiekę medyczną, kartę multisport czy dofinansowanie do posiłków)
    • Coachingi rozwojowe - z chęcią nauczymy Cię podstaw i podzielimy się wiedzą
    • Elastyczne godziny pracy (grafik zmianowy – praca po 8h dziennie)
    • Współpracę z młodym i profesjonalnym zespołem, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych
    • Pracę w centrali firmy z dobrym dojazdem (blisko stacji metra Rondo Daszyńskiego)
    • Darmową kawę, herbatę i jabłka w biurze

    Dołącz do naszego zespołu i rozpocznij pracę w biurze głównym AXA
    przy ul. Chłodnej 51 w Warszawie.

    Aplikuj teraz

    lub poznaj nas

    Profil pracodawcy

    AXA jest firmą otwartą na zatrudnianie także osób niepełnosprawnych spełniających
    wymagania rekrutacyjne.

    Prosimy o dodanie klauzuli:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach, niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez spółki Grupy AXA w Polsce, tj. AXA Ubezpieczenia TUiR S.A. , AXA Polska S.A., AXA PTE S.A., AXA TFI S.A., oraz AXA Życie TU S.A. z siedzibą w Warszawie (00-867), przy ul. Chłodnej 51 (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm. Oświadczam, że jestem świadomy(a) dobrowolności udostępnienia moich danych osobowych oraz że zostałem(am) poinformowany(a) o prawie wglądu do moich danych osobowych oraz do ich poprawiania”.

    Uprzejmie informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
    Wszystkim kandydatom gwarantujemy całkowitą dyskrecję.