Ta oferta pracy jest nieaktualna od 351 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Specjalista ds. Systemów IT

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 2017-10-04

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Obecnie do Zespołu Service Desk w Centrali Banku poszukujemy osób na stanowisko:

    Młodszy Specjalista ds. Systemów IT (Service Desk)
    Miejsce pracy: Wrocław
    Nr ref.:HDIT/10/WRO/2017

    Zadaniem zatrudnionej osoby będzie:

    • Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników usług IT, drogą telefoniczną, e-mailową oraz bezpośrednio w narzędziu ITSM;
    • Rejestracja i procesowanie zgłoszeń w narzędziu do zarządzania zgłoszeniami
    • (ManageEngine ServiceDesk Plus, BMC Remedy, LANDESK Service Desk);
    • Rozwiązywanie i koordynacja obsługi zgłoszonych incydentów;
    • Informowanie użytkowników o postępach realizacji zgłoszeń;
    • Zdalne wsparcie techniczne stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych w zakresie:
      • instalacji oprogramowania/sterowników,
      • diagnozowania i rozwiązywania problemów z konfiguracją,
    • Prowadzenie dokumentacji, tworzenie instrukcji, uzupełnianie bazy wiedzy w zakresie obsługiwanego obszaru;
    • Rozwiązywanie zagadnień związanych z oprogramowaniem na stacjach roboczych.

    Od Kandydatów oczekujemy:

    • Wykształcenia minimum średniego (preferowany profil informatyczny),
    • Bardzo dobrej znajomości systemu operacyjnego MS Windows 7 oraz typowych przeglądarek internetowych (IE, FireFox, Chrome),
    • Umiejętności konfiguracji urządzeń peryferyjnych w systemach MS Windows 7 oraz rozwiązywania związanych z nimi problemów,
    • Umiejętności pracy w zespole, komunikatywności,
    • Umiejętności pracy w środowisku sieciowym (domena MS Windows 2003),
    • Umiejętności pracy z aplikacjami rodziny MS Office oraz ich konfiguracji,
    • Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację z użytkownikami, sporządzanie opisów zgłoszonych przez nich zleceń oraz czytanie dokumentacji technicznej,
    • Szybkiego przyswajania nowych informacji,
    • Odporności na stres,
    • Dyspozycyjności (praca zmianowa),
    • Znajomość/Certyfikat ITIL v.3 Foundation mile widziana/y,
    • Znajomość SQL i VBA będą dodatkowym atutem. 

    Oferujemy:

    Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zdobywanie nowych doświadczeń i rozwój zawodowy
    w międzynarodowej korporacji finansowej, pracę w dynamicznym zespole, samodzielność działania. Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (prywatną opiekę medyczną dla całej rodziny, karta MultiSport
    i inne), kwartalny system premiowy.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty zawierającej list motywacyjny i CV
    do dnia 03.11.2017 rza pomocą przycisku:

    wraz z dołączoną klauzulą:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.). Oświadczam, że dane zostały przesłane dobrowolnie oraz, że zostałem poinformowany/a o prawie wglądu do nich i ich poprawiania”.

    Santander Consumer Bank SA zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych materiałów nie zwracamy.