Oferta pracy

Młodszy Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta

nazwa.plO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

nazwa.pl

Mieczysława Medweckiego 17

Kraków

nazwa.pl to nr 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych. Firma jest także liderem we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają przedsiębiorcom rozwijanie profesjonalnego biznesu w Internecie.
 
 Od 1997 r. z usług nazwa.pl skorzystało ponad 1.000.000 Klientów, rejestrując ponad 4.000.000 domen i uruchamiając ponad 500.000 usług hostingowych. Nazwa.pl wyznacza standardy dotyczące bezpieczeństwa w polskim Internecie, dostarczając zaawansowane technicznie rozwiązania, z wykorzystaniem najnowszych światowych technologii. W 2019 roku spółka została uznana przez Ministerstwo Cyfryzacji za operatora usługi kluczowej dla cyberbezpieczeństwa Polski, polegającej na prowadzeniu autorytatywnego serwera DNS.
 
Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient-usługodawca.
 
Młodszy Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta
Zespół Technicznej Obsługi Klienta to grupa młodych specjalistów odpowiadających za analizę błędów aplikacji, przywracanie kopii bezpieczeństwa, analizę logów, wsparcie merytoryczne, obsługę zgłoszeń "abuse" oraz pozostałych zapytań technicznych od naszych Klientów. Jeśli jesteś osobą, która z entuzjazmem i zaangażowaniem będzie rozwiązywała problemy techniczne Klientów i chcesz pracować w zespole pasjonatów branży IT, to nie czekaj dłużej i aplikuj!
 

JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY OFERUJEMY:

  • pracę w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwości rozwoju w największej Firmie w branży rejestracji domen i usług hostingowych,
    w Europie Środkowo-Wschodniej
  • udział w budowaniu wartości Firmy 
  • profesjonalny proces wdrożenia
  • stałe podnoszenie kompetencji poprzez rozwinięty system szkoleń
  • elastyczną formę współpracy

PROFIL KANDYDATA:

  • sprawnie poruszasz się w konsoli systemu Linux
  • potrafisz czytać ze zrozumieniem dokumentację w języku angielskim
  • jesteś osobą samodzielną
  • posiadasz łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi
  • możesz pochwalić się doświadczeniem na podobnym stanowisku w firmie działającej w zakresie technologii internetowych
  • bardzo dobrze znasz zasady pisowni języka polskiego
  • jesteś dyspozycyjny oraz otwarty na nowe wyzwania, to właśnie na Ciebie czekamy!

ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI:

  • mailowa obsługa Klientów w zakresie technicznym, sporadycznie poprzez inne kanały komunikacji (telefon, livechat)
  • wsparcie w drobnych pracach technicznych przy sprzęcie serwerowym oraz konsumenckim
  • udzielanie profesjonalnych i rzeczowych wyjaśnień oraz informowanie Klientów o postępach
    w rozwiązywaniu ich problemów
  • techniczne wsparcie merytoryczne dla osób pracujących w Dziale Obsługi Klienta
  • analiza i rozpatrywanie spraw typu ‘abuse’
Podoba Ci się taka perspektywa? Aplikuj!

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o wypełnienie ankiety rekrutacyjnej online dostępnej po kliknięciu w przycisk APLIKUJ. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów, dostępna jest na stronie ankiety rekrutacyjnej.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy