Ta oferta pracy jest nieaktualna od 285 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 06.02.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5848569"

    nazwa.pl jest jednym z liderów branży hostingowej w Europie Środkowo-Wschodniej oraz jedną z największych polskich firm z branży IT. Od 1997 roku tworzy i dostarcza kompleksowe usługi, dzięki którym już dwa miliony użytkowników zaistniało w sieci. Oferowany przez firmę niezawodny hosting oraz poczta e-mail pozwalają rozwijać polski sektor MSP i pobudzać jego ciągły wzrost. To odpowiedzialna, ale także bardzo inspirująca rola.

    Poza swoją główną usługą, jaką jest hosting, nazwa.pl oferuje również serwery VPS, utrzymanie konta pocztowego czy stworzenie strony internetowej za pomocą WWW Kreatora. Daje także możliwość rejestracji domen internetowych. Za pośrednictwem nazwa.pl zarejestrowano już kilka milionów domen, a liczba ta ciągle rośnie. Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient – usługodawca.

    Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do Zespołu Technicznej Obsługi Klienta na stanowisku:

    Młodszy Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta

    Miejsce pracy: Kraków


    Zespół Technicznej Obsługi Klienta to grupa młodych specjalistów odpowiadających za analizę błędów aplikacji, przywracanie kopii bezpieczeństwa, analizę logów, wsparcie merytoryczne, obsługę zgłoszeń abuse oraz pozostałych zapytań technicznych od naszych Klientów.

    Jeśli jesteś osobą, która z entuzjazmem i zaangażowaniem będzie rozwiązywała problemy techniczne Klientów i chcesz pracować w zespole pasjonatów branży IT, to nie czekaj dłużej i aplikuj!

    Do Twoich zadań będzie należało:

    • mailowa obsługa Klientów w zakresie technicznym, sporadycznie poprzez inne kanały komunikacji (telefon, livechat)
    • wsparcie w drobnych pracach technicznych przy sprzęcie serwerowym oraz konsumenckim,
    • bezpośrednia obsługa Klientów w biurze handlowym,
    • udzielanie profesjonalnych i rzeczowych wyjaśnień oraz informowanie Klientów o   postępach w rozwiązywaniu ich problemów,
    • techniczne wsparcie merytoryczne dla osób pracujących w Dziale Obsługi Klienta,
    • analiza i rozpatrywanie spraw typu ‘abuse’.

    Wymagania:

    • sprawnie poruszasz się w konsoli systemu Linux,
    • potrafisz czytać ze zrozumieniem dokumentację w języku angielskim,
    • jesteś osobą samodzielną,
    • posiadasz łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi,
    • możesz pochwalić się doświadczeniem na podobnym stanowisku w firmie działającej w zakresie technologii internetowych,
    • bardzo dobrze znasz zasady pisowni języka polskiego,
    • jesteś dyspozycyjny oraz otwarty na nowe wyzwania, to właśnie na Ciebie czekamy!

    Twoim dodatkowym  atutem będzie

    • znajomość branży domenowej i hostingowej,
    • umiejętność interpretacji logów oraz działania protokołów (SMTP, POP3/IMAP,SSL etc.),
    • tworzenie prostych zapytań SQL (MySQL/PostgreSQL),
    • podstawowa umiejętność pisania skryptów,
    • wiedza na temat instalacji i konfiguracji środowiska Linux,
    • znajomość wyrażeń regularnych,
    • umiejętność instalacji i konfiguracji CMS (Joomla, Wordpress, Drupal),
    • znajomość technik wirtualizacji,
    • doświadczenie w technicznej obsłudze Klienta,
    • obsługa popularnych systemów ticketowo-projektowych.

    Nie wymagamy doświadczenia w firmach IT i jesteśmy otwarci na osoby bez wykształcenia kierunkowego. Najważniejsze są dla nas Twoje umiejętności techniczne oraz gotowość do poszerzania swojej wiedzy. Jeżeli masz wątpliwości czy Twoje umiejętności są wystarczające, ale zainteresowała Cię oferta – aplikuj i napisz kilka słów o sobie! Chętnie zapoznamy się z Twoimi dokumentami.

    W zamian zaoferujemy Ci pasjonującą, pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze, nowoczesne biuro w niedalekiej odległości od centrum, możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych szkoleniach czy konferencjach, wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji oraz pracę na pełen etat.


    Jeżeli uważasz, że to właśnie ty jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko i chcesz dołączyć do naszego zespołu prześlij nam swoją aplikację na adres:

    [email protected]

    z tematem wiadomości: /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5848569" data-popup=/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5848569 data-apply="popup"Młodszy Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta – 060218PP/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5848569" data-popup=/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5848569 data-apply="popup".


    Prosimy o opatrzenie aplikacji klauzulą:

    /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5848569" data-popup=/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5848569 data-apply="popup"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez nazwa.pl sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych także po zakończeniu tego procesu, dla potrzeb kolejnych prowadzonych rekrutacji/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5848569" data-popup=/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5848569 data-apply="popup".

    Osoby, które nie wyrażają zgody na przetwarzanie ich danych dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji, proszone są o pominięcie ostatniego zdania w oświadczeniu.

    W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Anną Wiewióra - osobą odpowiedzialną za proces rekrutacji pod numerem (12) 424 40 53.