Centrum Medyczne MAVIT Sp. z o.o.

Młodszy specjalista ds. telefonicznej obsługi Pacjenta

Centrum Medyczne MAVIT Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 5 dni
    do: 4 kwi 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
Grafika górna

Centrum Medyczne MAVIT Sp. z o. o. poszukuje osoby na stanowisko:

Młodszy specjalista ds. telefonicznej obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref: TelW/2020/03

Do zadań Pracownika na tym stanowisku należy:

  • telefoniczna obsługa pacjentów: rejestracja pacjentów na wizyty/zabiegi, udzielanie informacji, aktywne proponowanie umówienia wizyty/zabiegu
  • obsługa korespondencji e-mail z pacjentami
  • budowanie wizerunku renomowanych ośrodków okulistycznych w Polsce
  • pielęgnowanie długofalowych relacji z Pacjentami
linia

Szukamy osób, które:

  • lubią ludzi i lubią z nimi rozmawiać
  • łatwo nawiązują kontakty interpersonalne
  • lubią i posiadają umiejętność pracy w zespole
  • posiadają pewność siebie, szybkość działania i elastyczność
  • posiadają doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (będzie dodatkowym atutem)
  • bardzo dobrze posługują się językiem angielskim (wymagany na stanowisku pracy)
  • dobrze obsługują komputer
  • są dyspozycyjne i elastyczne (praca w systemie zmianowym)
  • mają dobrą dykcję i miły głos oraz pozytywne nastawienie :)
linia

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat)
  • proces szkoleń wprowadzających oraz rozwojowych
  • pracę w systemie zmianowym
  • stabilne miejsce zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • dobrą atmosferę pracy
  • pracę w małym i pozytywnie nastawionym zespole
  • pakiet benefitów (karta sportowa, ubezpieczenie grupowe)
linia
 
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Centrum Medyczne MAVIT Sp. z o. o. poszukuje osoby na stanowisko:

Młodszy specjalista ds. telefonicznej obsługi PacjentaNumer ref.: Nr ref: TelW/2020/03

Do zadań Pracownika na tym stanowisku należy:

  • telefoniczna obsługa pacjentów: rejestracja pacjentów na wizyty/zabiegi, udzielanie informacji, aktywne proponowanie umówienia wizyty/zabiegu
  • obsługa korespondencji e-mail z pacjentami
  • budowanie wizerunku renomowanych ośrodków okulistycznych w Polsce
  • pielęgnowanie długofalowych relacji z Pacjentami

Szukamy osób, które:

  • lubią ludzi i lubią z nimi rozmawiać
  • łatwo nawiązują kontakty interpersonalne
  • lubią i posiadają umiejętność pracy w zespole
  • posiadają pewność siebie, szybkość działania i elastyczność
  • posiadają doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (będzie dodatkowym atutem)
  • bardzo dobrze posługują się językiem angielskim (wymagany na stanowisku pracy)
  • dobrze obsługują komputer
  • są dyspozycyjne i elastyczne (praca w systemie zmianowym)
  • mają dobrą dykcję i miły głos oraz pozytywne nastawienie :)

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat)
  • proces szkoleń wprowadzających oraz rozwojowych
  • pracę w systemie zmianowym
  • stabilne miejsce zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • dobrą atmosferę pracy
  • pracę w małym i pozytywnie nastawionym zespole
  • pakiet benefitów (karta sportowa, ubezpieczenie grupowe)
 
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Ogłoszenie archiwalne