Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Młodszy specjalista ds. utrzymania i rozwoju aplikacji

Altkom Akademia S. A.

  • Chłodna 51, Wola, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)
  • praca hybrydowa

Altkom Akademia S. A.

Chłodna 51

Wola

Warszawa

Technologie, których używamy

Wymagane

  • SQL

  • MySQL

  • .NET

  • C#

  • Git

Twój zakres obowiązków

  • Udział w projektach wdrożeniowych dla klienta wewnętrznego

  • Bieżące utrzymanie aplikacji i wsparcie użytkowników końcowych

  • Rozwój aplikacji wewnętrznych we współpracy z dostawcami oprogramowania

  • Integracja i raportowanie danych pochodzących z różnych źródeł, budowa przepływów danych

  • Rozwiązywanie problemów technicznych i funkcjonalnych związanych z aplikacjami

  • Administracja i konfiguracja aplikacji

  • Opiniowanie nowych rozwiązań pod kątem funkcjonalności i integracji z aplikacjami wewnętrznymi

Nasze wymagania

  • Znajomość SQL (MS SQL, MySQL)

  • Podstawy programowania .NET, C#, Entity Framework oraz znajomość środowiska Visual Studio

  • Podstawowa wiedza o technologiach front-end (JavaScript, HTML)

  • Umiejętność używania systemu kontroli wersji GIT

  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na korzystanie z dokumentacji technicznej

  • Umiejętność samodzielnego wyszukiwania informacji i rozwiązań problemów technicznych

Mile widziane

  • Znajomość SSIS i SQL Data Tools

  • Umiejętność pracy z API, JSON oraz podstawowej konfiguracji IIS

To oferujemy

  • Pracę hybrydową w ustalonych godzinach

  • Rozwój w obszarze merytoryki szkoleń (dziedzina IT, obszar Zarządzania Projektami, szkolenia z kompetencji społecznych)

  • Długofalowe zatrudnienie w stabilnej firmie, będącej liderem na rynku

  • Strukturalne wsparcie w realizacji zadań (działy merytoryczne, logistyki szkoleń, support techniczny, marketing i inne)

  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów, samodzielność

  • Przyjazną atmosferę i pracę w zgranym zespole

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

Altkom Akademia S. A.

Jesteśmy liderem branży szkoleniowej w Polsce i nieustannie, dynamicznie się rozwijamy. Mamy wysokie oczekiwania i ambitne cele, zdobywamy rynki zagraniczne. Zatrudniamy największy w Polsce zespół trenerów i wykładowców. Wierzymy, że elastycznością i profesjonalizmem możemy wpływać na wzrost skuteczności naszych działań. Zespół pracowników firmy i wzajemne wsparcie, sprawiają, że codzienna praca jest inspirująca i daje wiele satysfakcji.

Szukamy osoby, która swoją postawą, kompetencjami oraz podejściem będzie razem z nami tworzyła nową rzeczywistość i środowisko gotowe na wyzwania dzisiejszego świata.

Przewiń do profilu firmy