Ta oferta pracy jest nieaktualna od 9 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Specjalista ds. wsparcia klienta

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 09.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Młodszy Specjalista ds. wsparcia klienta

    Zespół odpowiedzialny jest za wsparcie klientów w kwestiach pakietów benefitowych, w szczególności:

    • doradztwo telefoniczne oraz mailowe,
    • rozwiązywanie zagadnień związanych z kwestiami świadczeń pozapłacowych,
    • bycie pierwszym punktem kontaktu oraz odpowiadanie na zapytania klientów,
    • wsparcie w korzystaniu z platformy benefitowej,
    • analiza oraz wsparcie w bardziej skomplikowanych przypadkach.


    Od kandydatów na to stanowisko wymagamy:

    • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (poziom minimum C1),
    • bardzo dobrej znajomości języka francuskiego/niemieckiego lub holenderskiego (poziom minimum C1) – dodatkowy atut,
    • zdolności analitycznego myślenia,
    • dobrej organizacji czasu pracy oraz umiejetności pracy pod presją czasu,
    • umiejętności pracy w zespole.

    Oferujemy:

    • Najlepszy pakiet medyczny na rynku oraz darmowa opieka dentystyczna
    • Zupełnie nowe biuro wspierające współpracę oraz elastyczność pracy
    • Bogaty pakiet świadczeń dodatkowych (karty multisport, ubezpieczenie, vouchery i wiele więcej!)
    • Unikalna kultura miejsca pracy - cenimy otwartość, uczciwość i autentyczność, więc nie oczekuj formalnego ubioru, ani menedżerów ukrytych za zamkniętymi drzwiami
    • Umowa na okres 12 miesięcy
    • Wewnętrzne możliwości kariery i indywidualny plan rozwoju
    • Mnóstwo imprez towarzyskich, akcji charytatywnych i możliwości integracji z kolegami
    Prosimy o załączenie cv w języku angielskim.
    bottom