Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyMłodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży z j. angielskim
4KRAFT sp. z o.o.O firmie
- Tatrzańska 1/5, 60-413 Poznań, PolskaPoznań, wielkopolskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Młodszy specjalista (Junior)
4KRAFT sp. z o.o.
Tatrzańska 1/5
Poznań
4KRAFT to właściciel marki Kinderkraft, czołowego brandu produktów dziecięcych w Polsce i Europie. Działamy w kanałach sprzedaży tradycyjnej i e-commerce wykorzystując modele B2B oraz B2C. Firma powstała w 2011 roku i stale się rozwijamy, a naszym celem jest zostać liderem rynku!
Naszą misją jest zapewnienie młodym rodzicom rozwiązań, które sprawią, że powitanie na świecie wyczekiwanego maleństwa będzie łatwiejsze. Nad każdym z naszych produktów pracuje zespół specjalistów, który dopracowuje wszystkie szczegóły dbając o bezpieczeństwo, funkcjonalność i design produktów.
Poszukujemy pozytywnych, zaangażowanych osób, które chcą wspólnie budować pozycję czołowej marki produktów dziecięcych.
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży z j. angielskim
Twoim celem na tym stanowisku będzie przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie reklamacji zgłaszanych przez naszych Klientów indywidualnych i biznesowych.
Do Twoich codziennych obowiązków będzie należało:
- kontakt przychodzący i wychodzący z klientem indywidualnym
- odpowiadanie na komentarze w portalach społecznościowych i reklamacje
- przyjmowanie zwrotów produktów
- wykonywanie zwrotów środków
- monitorowanie wskaźników zadowolenia z obsługi Klienta na wskazanych rynkach i kanałach sprzedaży
- wykonywanie krótkich tłumaczeń treści marketingowych lub weryfikacja tłumaczeń pod kątem biznesowym
Jeżeli z łatwością nawiązujesz pozytywne relacje z Klientem i lubisz pracę z ludźmi, to właśnie Ciebie szukamy! Idealnego Kandydata charakteryzuje:
- orientacja na Klienta
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - poziom B2/C1
- doświadczenie w obsłudze klienta
- komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
- nastawienie na szukanie rozwiązań, elastyczność i samodzielność w działaniu
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- praktyczna znajomość pakietu MS Office
- znajomość innych języków obcych będzie mile widziana
Chcielibyśmy zaoferować Ci:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- przejrzysty system wynagradzania i premiowania
- przyjazną atmosferę opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i współpracę
- możliwość wykorzystania znajomości języka obcego w międzynarodowym środowisku
- dofinansowanie do rozwijania wiedzy i kompetencji wymaganych na stanowisku
- dofinansowanie do benefitów takich jak opieka medyczna (Luxmed) i karta Multisport
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- imprezy integracyjne
Ogłoszenie archiwalne