Oferta pracy

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Systemów IT i Użytkowników

Nationale-NederlandenO firmie

Nationale-Nederlanden

Topiel 12

Warszawa

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Systemów IT i Użytkowników

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Rozwiązywanie zgłoszeń awarii i problemów w organizacji PL NN oraz grupie NN w celu zachowania ciągłości działania pracowników zgodnie z instrukcjami, procedurami i wytycznymi oraz SLA – wsparcie zdalne (I linia).
  • Zapewnienie utrzymania i sprawnego działania infrastruktury stanowiska pracy IT w organizacji (środowisko Windows 10).
  • Odbieralność telefoniczna w systemie obsługi na wyznaczonym poziomie z zachowaniem standardów i procedur wewnętrznych.
  • Zarządzanie zgłoszeniami w ramach obszaru IT, właściwe przypisywanie do grup wsparcia oraz koordynacja i monitoring ich rozwiązania oraz eskalowanie w przypadkach problemów.

Nasza oferta jest dla Ciebie jeśli:

  • Posiadasz wysokie zdolności interpersonalne, a w szczególności potrafisz się skutecznie komunikować,
  • Chcesz zdalnie pomagać użytkownikom (telefon, Teams),
  • Dobrze znasz środowisko Windows,
  • Posiadasz pierwsze doświadczenia w branży IT (lub jesteś studentem/-tką ostatnich lat studiów kierunków technicznych),
  • Komunikujesz się w języku angielskim,
  • Potrafisz zarządzać swoim czasem,
  • Jesteś otwarty na współpracę na podstawie umowy B2B lub umowy zlecenie.

Mile widziane:

Doświadczenie na podobnym stanowisku (wsparcie użytkowników/klientów).

Widzisz te benefity i szeroko się uśmiechasz:

  • Obecnie #NNpracujeZdomu, a nasze biuro znajduję się na zielonym warszawskim Powiślu
  • Zdalne wprowadzenie do pracy, w tym webinary, szkolenia, webcasty aby nauczyć się nowej rzeczywistości
  • Elastyczny czas pracy
  • Ask Henry - personalny asystent do załatwiania osobistych spraw wymagających czasu
  • Sekcje sportowe oraz parking rowerowy w biurze

Ogłoszenie archiwalne