Polkomtel Sp. z o.o.

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

Polkomtel Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Nr ref.: I/KCSWU

Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania:

  • Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych związanych z działaniem sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz systemów przekazywania danych i głosu
  • Weryfikacja zgłoszeń zarejestrowanych w systemie obsługi zgłoszeń
  • Rozpoznanie problemu, dokonanie wstępnej diagnozy i podjęcie działań naprawczych
  • Realizacja instalacji aplikacji, systemów operacyjnych, konfiguracja sprzętu komputerowego, mobilnego
  • Pomoc techniczna pracownikom w użytkowaniu systemów komputerowych i multimedialnych.
  • Nadzorowanie zgłoszeń przekazanych do grup wsparcia
  • Dbanie o terminową realizację zleceń
  • Dbanie o aktualność danych w systemach ewidencji zasobów IT

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie min. średnie lub studenci kierunków informatycznych
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet MS Office)
  • Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów technicznych
  • Komunikatywność, dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista, odporność na stres
  • Mile widziane doświadczenie w kontaktach z Klientami (umiejętność prowadzenia profesjonalnej rozmowy telefonicznej z Klientem)
  • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy w Service Desk będzie dodatkowym atutem

Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w wersji elektronicznej za pomocą przycisku Aplikuj.

aplikuj
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia UżytkownikaNumer ref.: Nr ref.: I/KCSWU

Twoje zadania:

  • Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych związanych z działaniem sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz systemów przekazywania danych i głosu
  • Weryfikacja zgłoszeń zarejestrowanych w systemie obsługi zgłoszeń
  • Rozpoznanie problemu, dokonanie wstępnej diagnozy i podjęcie działań naprawczych
  • Realizacja instalacji aplikacji, systemów operacyjnych, konfiguracja sprzętu komputerowego, mobilnego
  • Pomoc techniczna pracownikom w użytkowaniu systemów komputerowych i multimedialnych.
  • Nadzorowanie zgłoszeń przekazanych do grup wsparcia
  • Dbanie o terminową realizację zleceń
  • Dbanie o aktualność danych w systemach ewidencji zasobów IT

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie min. średnie lub studenci kierunków informatycznych
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet MS Office)
  • Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów technicznych
  • Komunikatywność, dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista, odporność na stres
  • Mile widziane doświadczenie w kontaktach z Klientami (umiejętność prowadzenia profesjonalnej rozmowy telefonicznej z Klientem)
  • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy w Service Desk będzie dodatkowym atutem

Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w wersji elektronicznej za pomocą przycisku Aplikuj.

Miejsce pracy: Warszawa

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy