Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Młodszy specjalista ds. zakupow i rozliczeń

SUNMASTERS sp. z o.o.O firmie

3 0006 000 / mies. (zal. od umowy)
  • Wschodnia 2A
    Chyliczki (pow. piaseczyński), mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

SUNMASTERS sp. z o.o.

Wschodnia 2A

Chyliczki (pow. piaseczyński)

Sunmasters specjalizuje się w usługach z trzech obszarów: elektryki, elektroenergetyki i fotowoltaiki. Jest młodym prężnie rozwijającym się przedsiębiorstwem powstałym przez połączenie dotychczasowych działalności wspólników pod jednym szyldem. 
Naszą jakość potwierdza zespół ludzi pracujący w branży od 8 lat. To osoby z dużym doświadczeniem w branży na rynku polskim i europejskim. Dodatkowo nasz kapitał zakładowy w wysokości 300 000 zł jest gwarancja dla klientów, iż nasz zarząd podchodzi poważnie i inwestuje w przedsiębiorstwo.

Młodszy specjalista ds. zakupow i rozliczeń

Twój zakres obowiązków:

  • planowanie i realizacja zakupów materiałowych oraz sprzętu technicznego na potrzeby realizowanych projektów
  • zbieranie, analizowanie ofert oraz prowadzenie negocjacji cenowych na materiały i sprzęt techniczny
  • wsparcie kierowników projektów w przygotowaniu i realizacji zamówień lub kosztorysowaniu dokumentacji przetargowej/ofertowej
  • nadzór nad prowadzeniem i aktualizacją dokumentacji związanej z zaopatrzeniem i magazynem
  • obsługa i prowadzenie magazynu
  • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów finansowych w spółce pomiędzy działem zakupów a działem administracyjnym i dostawcą usług rachunkowo-księgowych
  • wsparcie procesów administracyjno-organizacyjnych w firmie
  • realizacja formalności administracyjno-urzędowych na terenie Warszawy

Czego oczekujemy:

  • umiejętności związanych z planowaniem, logistyką, magazynowaniem materiałów i obsługą wartościowego sprzętu
  • umiejętności negocjacyjnych, pracy w zespole i komunikatywności
  • sumienności, skrupulatności, terminowości i jakość wykonywanych zadań
  • samodzielności i dobrej organizacji pracy

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość systemów ERP i CRM
  • doświadczenie w dziale finansowym lub księgowości
  • doświadczenie w prowadzeniu gospodarki magazynowej
  • doświadczenie w branży elektrycznej, elektroenergetycznej lub fotowoltaicznej

To oferujemy:

  • elastyczne godziny pracy
  • bezpłatny parking
  • miłą i życzliwą atmosferę pracy
  • interesującą pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • odpowiedzialność i autonomię
  • możliwość pracy zdalnej

Ogłoszenie archiwalne