Oferta pracy

Młodszy Specjalista ds. Zapewnienia Jakości (zespół Serwisu Konsumenckiego w Dziale Jakości)

Lidl sp. z o.o. sp.k.O firmie

Lidl sp. z o.o. sp.k.

Poznańska 48

Jankowice (pow. poznański)

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie klientów w procesach reklamacyjnych (dot. asortymentu sklepów stacjonarnych oraz sklepu online)

  • Praca w dynamicznym zespole przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi systemowych

  • Współpraca z różnymi działami w ramach firmy/koncernu oraz z zewnętrznymi partnerami (również w środowisku międzynarodowym)

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (min. licencjackie/inżynierskie)

  • Znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego na poziomie min. B1

  • Umiejętność komunikacji, współpracy i rozwiązywania problemów

  • Zorientowanie na wynik

  • Otwartość na zmiany

  • Mile widziane doświadczenie w branży non food i/lub w procesach obsługi reklamacji

To oferujemy

  • Atrakcyjne zarobki

  • Gwarantowany wzrost wynagrodzenia już po 1. roku pracy

  • Umowa o pracę na min. 12 miesięcy bez okresu próbnego

  • Sabbatical

  • Szkolenia i możliwość rozwoju

  • Możliwość awansu

  • Bony na święta

  • Karta Multisport

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • kawa / herbata

  • napoje

  • parking dla pracowników

  • wyprawka dla dziecka

  • wyprawka szkolna

  • paczki świąteczne

Komfortowy dojazd z Poznania S11/DK92:

  • samochód: Poznań/Centrum - Centrala Lidl: ok. 20 minut

  • autobus linia 812 lub 821: Poznań/pętla Ogrody - przystanek Jankowice/Przemysłowa: ok. 40 minut