Młodszy specjalista ds. zdalnej obsługi klienta
Devire
- Al. Jerozolimskie 56c, 00-803 WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
Devire
Al. Jerozolimskie 56c
Warszawa
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Młodszy specjalista ds. zdalnej obsługi klienta –French/German
Obecnie dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej korporacji z branży IT - dynamicznie rozwijającej się na polskim rynku poszukujemy uśmiechniętego specjalisty ds. obsługi Klientów.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Obowiązki:
- kontakt mailowy, telefoniczny oraz przez czat z Klientami firmy (poł. przychodzące, brak sprzedaży);
- prowadzenie Klientów w procesie certyfikacji terminali płatniczych (po kompleksowym szkoleniu)
- praca z systemem - wprowadzanie danych do bazy;
- współpraca z zespołem konsultantów;
- wsparcie techniczne bieżących Klientów.
Wymagania:
- otwartość, komunikatywność;
- j. angielski oraz j. francuski, niemiecki lub holenderski na poziomie minimum B2;
- pierwsze doświadczenia związane z obsługą Klienta;
- otwartość do pracy w godzinach 8 - 20 (zmiany 8-godzinne)
- poczucie humoru ;)
Oferta:
- atrakcyjne wynagrodzenie + realne szanse rozwoju;
- umowa o pracę;
- 5500 zł brutto/miesiąc;
- system szkoleń online, które można odbywać w godzinach pracy;
- ekstra zespół organizujący wspólne inicjatywy na każdym kroku - wyjścia integracyjne, gry tematyczne, chill roomy, konkursy i wiele wiele innych.
Ogłoszenie archiwalne