Vision Express Polska Sp. z o.o.

Młodszy Specjalista Help Desk

Vision Express Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Nefryt Office Center, Domaniewska 39, 02-247 Warszawa, Polska

    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 16 dni
    6 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Specjalista

Z ponad 200 salonami sprzedaży, Vision Express od ponad 20 lat jest liderem w swojej branży. Jesteśmy częścią Grand Vision, międzynarodowej grupy obecnej w 44 krajach i zatrudniającej ponad 25 000 pracowników w ponad 6000 wysokiej wysokiej klasy salonach optycznych. Jesteśmy stabilną i prężnie rozwijającą się firmą, dla której Klient jest największą wartością. Poszukujemy ludzi ambitnych, którzy będą dzielić z nami sukces.

Młodszy Specjalista Help Desk
Miejsce pracy: Warszawa, Domaniewska 39

Do Twoich zadań będzie należało:

  • Wspieranie pracowników Vision Express w zakresie systemów informatycznych.
  • Terminowa i rzetelna realizacja zgłoszeń.
  • Instalacja i konfiguracja komputerów i sprzętu sieciowego.
  • Utrzymanie infrastruktury komputerowej i sieciowej w ponad 200 salonach w całej Polsce i w biurze głównym.
  • Kontakt z dostawcami i wsparciem zewnętrznym w obszarze IT. 

Nasze oczekiwania:

  • Znajomość budowy sprzętu komputerowego PC oraz sieci lokalnych i rozległych.
  • Znajomość środowiska Windows i Linux.
  • Gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym (8-16, 14-22) oraz w weekendy.
  • Prawo jazdy kat.B. oraz gotowość do wyjazdów służbowych w obrębie całej Polski.
  • Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy.
  • Umiejętności budowania pozytywnych relacji z użytkownikiem.
  • Umiejętności skutecznej komunikacji zewnętrznej w relacjach z użytkownikami oraz wewnętrznej wewnątrz zespołu.
  • Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym.
  • Umiejętność diagnozowania oraz rozwiązywania problemów technicznych użytkowników.
  • Mile widziana znajomość oprogramowania wykorzystywanego w Helpdesk.
  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku.

A Vision Express da Ci:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz premię roczną.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie medyczne, karta sportowa, bony podarunkowe).
  • Zapewnimy Ci pełne wdrożenie do pracy i wsparcie ze strony zespołu.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie, przez Vision Express SP Sp. z o.o., danych osobowych podanych przeze mnie z własnej inicjatywy w dokumentach aplikacyjnych (m.in. formularz na stronie oraz CV), które wykraczają poza kategorię danych wskazaną w art. 221 Kodeksu pracy dla potrzeb obecnej rekrutacji.

Z ponad 200 salonami sprzedaży, Vision Express od ponad 20 lat jest liderem w swojej branży. Jesteśmy częścią Grand Vision, międzynarodowej grupy obecnej w 44 krajach i zatrudniającej ponad 25 000 pracowników w ponad 6000 wysokiej wysokiej klasy salonach optycznych. Jesteśmy stabilną i prężnie rozwijającą się firmą, dla której Klient jest największą wartością. Poszukujemy ludzi ambitnych, którzy będą dzielić z nami sukces.

Młodszy Specjalista Help Desk
Miejsce pracy: Warszawa, Domaniewska 39

Do Twoich zadań będzie należało:

  • Wspieranie pracowników Vision Express w zakresie systemów informatycznych.
  • Terminowa i rzetelna realizacja zgłoszeń.
  • Instalacja i konfiguracja komputerów i sprzętu sieciowego.
  • Utrzymanie infrastruktury komputerowej i sieciowej w ponad 200 salonach w całej Polsce i w biurze głównym.
  • Kontakt z dostawcami i wsparciem zewnętrznym w obszarze IT. 

Nasze oczekiwania:

  • Znajomość budowy sprzętu komputerowego PC oraz sieci lokalnych i rozległych.
  • Znajomość środowiska Windows i Linux.
  • Gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym (8-16, 14-22) oraz w weekendy.
  • Prawo jazdy kat.B. oraz gotowość do wyjazdów służbowych w obrębie całej Polski.
  • Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy.
  • Umiejętności budowania pozytywnych relacji z użytkownikiem.
  • Umiejętności skutecznej komunikacji zewnętrznej w relacjach z użytkownikami oraz wewnętrznej wewnątrz zespołu.
  • Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym.
  • Umiejętność diagnozowania oraz rozwiązywania problemów technicznych użytkowników.
  • Mile widziana znajomość oprogramowania wykorzystywanego w Helpdesk.
  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku.

A Vision Express da Ci:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz premię roczną.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie medyczne, karta sportowa, bony podarunkowe).
  • Zapewnimy Ci pełne wdrożenie do pracy i wsparcie ze strony zespołu.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie, przez Vision Express SP Sp. z o.o., danych osobowych podanych przeze mnie z własnej inicjatywy w dokumentach aplikacyjnych (m.in. formularz na stronie oraz CV), które wykraczają poza kategorię danych wskazaną w art. 221 Kodeksu pracy dla potrzeb obecnej rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne