Oferta pracy

Młodszy Specjalista II linii Centrum Obsługi Technicznej

NetiaO firmie

  • Katowice, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Młodszy specjalista (Junior)

Netia jest jednym z największych i jednocześnie najszybciej rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarczamy kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.

Młodszy Specjalista II linii Centrum Obsługi Technicznej
Za co będziesz odpowiedzialny/a?
  • zdalną realizację zgłoszeń usunięcia usterek,
  • zlecanie i koordynację prac techników terenowych,
  • telefoniczny kontakt z klientem i wsparcie zdalne,
  • rekonfigurację usług i urządzeń.
Jakie są nasze wymagania?
  • wykształcenie min. średnie techniczne, preferowane wyższe,
  • dyspozycyjność (praca zmianowa),
  • dobra znajomość komputera jak i konfiguracji urządzeń aktywnych,
  • podstawowa znajomość protokołów TCP/IP, LAN, WAN, VPN oraz technologii ADSL/Ethernet,
  • zaangażowanie, komunikatywność i odpowiedzialność,
  • mile widziane doświadczenie w działach wsparcia technicznego, utrzymaniu sieci;
  • komunikatywność i systematyczność.

Co możemy Ci zaoferować:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu
    o umowę o pracę
  • Opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Szkolenia i rozwój
  • Przyjazny tryb wdrożenia
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Praca w zgranym zspole, wśród najlepszych profesjonalistów na rynku
  • W przypadku stanowisk handlowych: atrakcyjny system prowizyjny oparty o realizację celów sprzedażowych
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Atrakcyjna oferta na produkty Netii, Grupy Cyfrowego Polsatu

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy