Młodszy Specjalista IT

Silcare Spółka z o.o. sp. k.O firmie

Silcare Spółka z o.o. sp. k.

Kostrzyńska 1

Gorzów Wielkopolski

Silcare sp. z o.o. sp. k. to polska firma specjalizująca się w produktach światłoutwradzalnych oraz kosmetykach. Działamy na światowym rynku kosmetycznym od 2004 roku. Nasze produkty sprzedajemy w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz w Azji.
Wszystkie produkty - od pomysłu aż po efekt końcowy - powstają w siedzibie firmy, w Gorzowie Wielkopolskim.
Dysponujemy najnowszą technologią, doświadczonym zespołem oraz komfortowymi warunkami pracy.

Obecnie poszukujemy:
Młodszy Specjalista IT / Help Desk
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski

Twoje zadania:

  • Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem IT i obsługą wewnętrznych systemów (Pierwsza linia wsparcia)
  • Konfiguracja systemów, instalacja sprzętu i oprogramowania komputerowego
  • Utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy systemów oraz usług IT, a także sieci komputerowej
  • Współpraca z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury oraz systemów IT
linia

Nasze oczekiwania:

  • Studia zaoczne lub wykształcenie wyższe techniczne w kierunku IT lub pokrewne
  • Chęci rozpoczęcia swojej przygody w świecie IT
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w Helpdesku lub Service Desku
  • Znajomość sprzętu komputerowego
  • Umiejętność poruszania się w usługach Active Directory, DNS, VPN
  • Bardzo dobra znajomość systemów MS Windows oraz narzędzi MS Office
  • Wiedza w zakresie zagadnień związanych z sieciami LAN/WAN
  • Samodzielność i terminowość w realizacji powierzonych zadań
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność samodzielnej diagnozy w poszukiwaniu rozwiązania problemu


Twoje korzyści:

  • Wsparcie merytoryczne Specjalistów z Zespołu Service Desk
  • Możliwość zdobycia wiedzy oraz praktycznego doświadczenia w obszarze IT
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Podnoszenie kompetencji poprzez udział w szkoleniach
  • Zniżki pracownicze
  • Programy i konkursy motywacyjne
linia
linia
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”

Jeśli zgoda ma dotyczyć również udziału w przyszłych rekrutacjach, prosimy o dodanie:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również w związku z przyszłymi procesami rekrutacyjnymi (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a).”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy.

Silcare sp. z o.o. sp. k. to polska firma specjalizująca się w produktach światłoutwradzalnych oraz kosmetykach. Działamy na światowym rynku kosmetycznym od 2004 roku. Nasze produkty sprzedajemy w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz w Azji.
Wszystkie produkty - od pomysłu aż po efekt końcowy - powstają w siedzibie firmy, w Gorzowie Wielkopolskim.
Dysponujemy najnowszą technologią, doświadczonym zespołem oraz komfortowymi warunkami pracy.

Obecnie poszukujemy:
Młodszy Specjalista IT / Help Desk
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski

Twoje zadania:

  • Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem IT i obsługą wewnętrznych systemów (Pierwsza linia wsparcia)
  • Konfiguracja systemów, instalacja sprzętu i oprogramowania komputerowego
  • Utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy systemów oraz usług IT, a także sieci komputerowej
  • Współpraca z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury oraz systemów IT

Nasze oczekiwania:

  • Studia zaoczne lub wykształcenie wyższe techniczne w kierunku IT lub pokrewne
  • Chęci rozpoczęcia swojej przygody w świecie IT
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w Helpdesku lub Service Desku
  • Znajomość sprzętu komputerowego
  • Umiejętność poruszania się w usługach Active Directory, DNS, VPN
  • Bardzo dobra znajomość systemów MS Windows oraz narzędzi MS Office
  • Wiedza w zakresie zagadnień związanych z sieciami LAN/WAN
  • Samodzielność i terminowość w realizacji powierzonych zadań
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność samodzielnej diagnozy w poszukiwaniu rozwiązania problemu


Twoje korzyści:

  • Wsparcie merytoryczne Specjalistów z Zespołu Service Desk
  • Możliwość zdobycia wiedzy oraz praktycznego doświadczenia w obszarze IT
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Podnoszenie kompetencji poprzez udział w szkoleniach
  • Zniżki pracownicze
  • Programy i konkursy motywacyjne
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”

Jeśli zgoda ma dotyczyć również udziału w przyszłych rekrutacjach, prosimy o dodanie:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również w związku z przyszłymi procesami rekrutacyjnymi (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a).”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy.

Ogłoszenie archiwalne