Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta

UTA sp. z o.o.

UTA sp. z o.o.

Bonifraterska 17

Śródmieście

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • bieżąca obsługa Klientów – pomoc w rozwiązywaniu problemów,

  • realizowanie zamówień składanych przez Klientów,

  • prowadzenie negocjacji i obsługa posprzedażowa – upselling,

  • aktywizacja Klientów w zakresie korzystania z posiadanych usług,

  • monitorowanie i zapewnienie ciągłości ważności zabezpieczeń Klientów.

Nasze wymagania

  • do ok. 2 lat doświadczenia w pracy w obsłudze klienta lub pokrewnym stanowisku,

  • dobra znajomość pakietu MS Office (m.in. Excel, Word, Outlook),

  • biegła znajomość języka polskiego zarówno w mowie jak i piśmie,

  • znajomość j. angielskiego min. na poziomie B2 zarówno w mowie jak i piśmie,

  • łatwość nawiązywania kontaktów z klientami,

  • proaktywne podejście do zadań i dociekliwość,

  • samodzielność w działaniu oraz elastyczność.

To oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo,

  • kompleksowe wdrożenie i potrzebne wsparcie,

  • wszelkie niezbędne narzędzia do pracy,

  • dogodną lokalizację biura (jesteśmy na Bonifraterskiej niedaleko stacji metra Dworzec Gdański),

  • kartę Multisport w kilku pakietach do wyboru,

  • prywatną opiekę medyczną Medicover,

  • przedpłaconą kartę lunchową (+ comiesięczne doładowania),

  • zwrot środków za zakup biletu na komunikację miejską,

  • zajęcia z angielskiego na różnym poziomie zaawansowania,

  • „wczasy pod gruszą”,

  • i wiele innych… 😊

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • paczki świąteczne

  • dofinansowanie dojazdów do pracy

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • przedpłacona karta lunchowa

  • dzień wolny na wolontariat

Etapy rekrutacji
1

Przesłanie CV

2

Wstępna rozmowa telefoniczna

3

Zadania rekrutacyjne

4

Spotkanie rekrutacyjne

5

Informacja zwrotna po spotkaniu

UTA sp. z o.o.

UTA Edenred jest jednym z wiodących dostawców kart paliwowych i serwisowych w Europie. Dzięki systemowi kart UTA Edenred klienci komercyjni mogą tankować na ponad 50 000 stacji paliw w 37 krajach europejskich, a także korzystać z dodatkowych usług w podróży (m.in. pobieranie opłat za przejazd, korzystanie z usług warsztatowych, usług w zakresie naprawy i holowania oraz usług zwrotu podatku VAT).

Przewiń do profilu firmy