Oferta pracy

Młodszy Specjalista ServiceDesk IT

KIR S.A.

KIR S.A.

Rotmistrza Witolda Pileckiego 65

Ursynów

Warszawa

Technologie, których używamy

Wymagane

  • TestLink

  • Mantis

  • Jira

  • SOAP-XML

  • REST API

System operacyjny

Twój zakres obowiązków

  • prowadzenie serwisu wewnętrznego oprogramowania i sprzętu komputerowego

  • obsługa serwisu zewnętrznego dla oprogramowania i sprzętu komputerowego

  • obsługa zgłoszeń, awarii oraz obsługa i kontrola bieżących incydentów w infrastrukturze informatycznej (Windows, iOS)

  • instalowanie i konfigurowanie oprogramowania dla użytkowników

  • opracowywanie okresowych zestawień

  • pełnienie dyżurów telefonicznych

Nasze wymagania

  • wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe)

  • doświadczenie zawodowe (minimum dwa lata)

  • biegła znajomość systemów Windows i przynajmniej podstawowej systemów Linux

  • podstawowa wiedza z zakresu administrowania serwerami usług sieci LAN (Windows Server, A.D.), zasobami informatycznymi w sieci LAN

  • podstawowa wiedza z zakresu administrowania sieciowymi systemami zabezpieczeń zasobów udostępnianych w sieci LAN w zakresie sieci biurowej

  • biegła znajomość języka polskiego

  • znajomość języka angielskiego (poziom B1)

  • obowiązkowość, dokładność, samodzielność

  • komunikatywność i pozytywne nastawienia do otoczenia

  • umiejętność szybkiego uczenia się

  • umiejętność pracy nad kilkoma projektami równocześnie

  • odporność na stres

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • spotkania integracyjne

  • preferencyjne pożyczki

  • firmowa biblioteka

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • karty przedpłacone

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • wyprawka dla dziecka

  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji
1

Etap 1 - weryfikacja nadesłanych CV

2

Etap 2 - Spotkanie rekrutacyjne

3

Etap 3 - Przekazanie informacji zwrotnej

4

Etap 4 - Witamy w Zespole

KIR S.A.

KIR jest kluczowym podmiotem infrastruktury polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju obrotu bezgotówkowego.

Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.

Przewiń do profilu firmy