Ta oferta pracy jest nieaktualna od 69 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Specjalista/Specjalista w Departamencie Usług Proinnowacyjnych

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2019-04-04

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

    Młodszy Specjalista/Specjalista w Departamencie Usług Proinnowacyjnych
    Miejsce pracy: Warszawa

    Główne zadania:

    Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania I / II,
    w szczególności:

    • opiniowanie w wyznaczonych terminach wzorów dokumentów niezbędnych do realizacji POIR i ich zmian;
    • przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów;
    • udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o dofinansowanie lub rozpatrywania środków odwoławczych oraz współpraca z ekspertami;
    • udział w procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie:
      • weryfikacja formalna wniosków,
      • ocena wniosków o dofinansowanie, w tym w ramach Komisji Oceny Projektów (KOP),
      • weryfikacja danych i dokumentów dostarczanych przez wnioskodawców,
      • bieżące wprowadzanie danych dot. prowadzonej oceny do Lokalnego Systemu Informatycznego (LSI),
      • przygotowanie i prowadzenie korespondencji z wnioskodawcami.
    • udział w przygotowaniu list ocenionych projektów wraz
      z rekomendacją udzielenia bądź odmowy udzielenia dofinansowania ze środków POIR;
    • udział w procesie rozpatrywania środków odwoławczych;
    • przygotowanie wyznaczonych umów z beneficjentami;
    • współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi PARP w zakresie narzędzi informatycznych wspomagających kontraktowanie;
    • bieżące uzupełnianie i weryfikacja baz danych i systemów informatycznych danymi w zakresie realizowanych zadań;
    • udział w przygotowaniu danych i dokumentów na potrzeby sprawozdawczości, monitorowania i ewaluacji projektów;
    • udział w opracowywaniu założeń do realizacji nowych lub modyfikacji istniejących instrumentów wsparcia dla przedsiębiorców, inicjowanie zmian przepisów w tym zakresie;
    • przygotowanie (m.in. we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi PARP) i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w zakresie wdrażanych działań;
    • przygotowanie dokumentacji i prowadzenie postępowań dotyczących wyboru wykonawców usług przy realizacji zadań;
    • współpraca w zakresie realizacji zadań Departamentu oraz innych powierzonych zadań.

    Oczekujemy (wymagania konieczne):

    • wykształcenie wyższe (minimum licencjat);
    • doświadczenie zawodowe, minimum 2 lata dla młodszego specjalisty oraz 3 lata dla specjalisty;
    • doświadczenie w zakresie kontraktowania programów / projektów;
    • znajomość systemu wdrażania funduszy strukturalnych;
    • znajomość zasad pomocy publicznej;
    • podstawowa znajomość ustawy pzp oraz ustawy o finansach publicznych;
    • podstawowa znajomość prawa cywilnego (w zakresie umów cywilno-prawnych);
    • dobra znajomość i obsługa pakietu MS Office, w tym w szczególności MS Excel;
    • umiejętność współpracy;
    • umiejętność organizacji i planowania;
    • umiejętność analitycznego myślenia;
    • gotowość do podróży służbowych.

    Dodatkowo (wymagania pożądane):

    • wyższe magisterskie w dziedzinie ekonomii, prawa lub pokrewnych, ew. studia podyplomowe z ww. dziedzin;
    • doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
    • minimum 3 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowywaniem lub kontraktowaniem programów / projektów;
    • doświadczenie w zakresie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego;
    • wiedza w zakresie sposobów i warunków świadczenia usług proinnowacyjnych;
    • znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu;
    • znajomość zasad rachunkowości;
    • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym;
    • praktyczna znajomość pzp;
    • MS Excel poziom zaawansowany (samodzielne generowanie wybranych grup danych, projektowanie ich formatu itp.);
    • prawo jazdy kat. B (czynna umiejętność prowadzenia samochodów osobowych).

    Oferujemy:

    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
    • możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach, warsztatach;
    • miejsce pracy w dobrze skomunikowanej lokalizacji.
    aplikuj

    aplikacje można składać również na adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa. Kancelaria czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.30-16.30

    Termin zgłoszeń: 17 kwietnia 2019 r.

    Inne informacje:

    • Metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy, doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, kompetencji).
    • Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
    • Lista osób spełniających wymagania formalne i konieczne zostanie opublikowana na BIP.

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
     
    Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected] Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem [email protected] lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem [email protected] Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.