Ta oferta pracy jest nieaktualna od 270 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Specjalista w Dziale Administracji

  • Tarnów, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 20.09.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Spółka Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Tarnowie przy
    ul. Bandrowskiego 16A w ramach rekrutacji poszukuje obecnie do Działu Administracji osoby na stanowisko:

    Młodszy Specjalista
    Miejsce pracy: Tarnów
    Nr ref. MSDA/9/17/T

    Od osoby zatrudnionej na tym stanowisku oczekujemy:

    • wykształcenia wyższego preferowane kierunki: administracja, ekonomia,
    • min. 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy o tej samej specjalizacji,
    • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
    • umiejętności analitycznego myślenia,
    • komunikatywności i umiejętności współpracy w zespole,
    • samodzielności w powierzonym zakresie odpowiedzialności,
    • umiejętności priorytetyzacji zadań i pracy pod presją czasu.

    Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie w szczególności:

    • analizowanie i ciągłe monitorowanie rynku dostawców pod względem możliwości zakupów materiałów, wyrobów, o odpowiedniej jakości i przy uwzględnieniu optymalnych cen,
    • zbieranie zapotrzebowań, opracowywanie planów zaopatrzenia materiałowego, sporządzanie preliminarzy dla potrzeb planowania budżetu oraz bieżąca analiza jego wykonania,
    • przygotowywanie umów, zamówień i zleceń na usługi i dostawy materiałów oraz prowadzenie stosownej dokumentacji,
    • stosowanie obowiązujących w Oddziale procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych i niepublicznych w zakresie zamówień dot. zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych i usług,
    • koordynowanie terminów, dokonywanie odbiorów ilościowo-jakościowych oraz rozliczanie dostaw zamówionych towarów,
    • prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej udzielonych zamówień i dokonanych zakupów oraz ich rzeczywistych i prognozowanych kosztów,
    • nadzór nad pracami konserwatorskimi, porządkowymi,
    • bieżąca realizacja zakupów drobnych materiałów,
    • właściwa dekretacja faktur obciążeniowych dotyczących udzielonych zamówień,
    • podejmowania interwencji, reklamacji w procesie realizowanych dostaw – bieżąca współpraca z dostawcami,
    • współpraca ze służbami realizującymi zadania związane z zaopatrzeniem inwestycyjnym,
    • bezpośrednia współpraca w obszarze spraw związanych z gospodarką administracyjną przedmiotami stanowiącymi wyposażenie biurowe.

    Dodatkowym atutem kandydata będzie:

    • znajomość obsługi systemu SAP,
    • znajomość procesów z obszaru zakupów,
    • posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B

    Kandydatów spełniających postawione wymagania i zainteresowanych proponowanym stanowiskiem prosimy o dostarczenie swojego CV wraz z listem motywacyjnym i odpowiednim numerem referencyjnym lub za pomocą przycisku Aplikuj

    Do aplikacji prosimy dopisać klauzulę:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. 2015.2135 ze zm.)”.
     
    Zastrzegamy sobie kontakt wyłącznie z wybranymi kandydatami. Nadesłanych ofert nie odsyłamy.
     
    Termin zgłoszeń upływa 20.10.2017 r.
    bottom