Ta oferta pracy jest nieaktualna od 15 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy specjalista w Dziale Analiz Sprzedaży

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 08.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    AKTUALNIE DO NASZEGO ZESPOŁU 
    POSZUKUJEMY OSOBY NA STANOWISKO:
    Młodszy specjalista
    w Dziale Analiz Sprzedaży
    W LOKALIZACJI: Warszawa

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za analizowanie procesów związanych z obszarem sprzedaży i dystrybucji w obszarze Go To Market oraz dbanie o terminowe dostarczanie niezbędnych danych do działów współpracujących.

    KLUCZOWE ZADANIA:

    • generowanie raportów z wykorzystaniem importu danych ze źródeł zewnętrznych (pliki csv, xlsx, txt), ekstraktów danych z aplikacji mobilnej dla Przedstawicieli handlowych oraz hurtowni danych SAP BW
    • cykliczne raportowanie wyników sprzedażowych oraz pracy jakościowej struktury sprzedaży z wykorzystaniem przetwarzania danych w MS Access, tabel przestawnych, fragmentatorów, praca na dużych ilościach danych
    • przygotowywanie monitoringów dystrybucji nowych produktów, akcji promocyjnych, ekspozycji produktowych w kanale tradycyjnym i nowoczesnym administracja aplikacją mobilną dla Przedstawicieli handlowych

    SZUKAMY CIEBIE JEŚLI:                               

    • jesteś osobą bardzo dobrze zorganizowaną, potrafiącą zaplanować swoje działania i dążyć do realizacji postawionych celów
    • bardzo lubisz pracować na danych i liczbach, wyciągając z nich prawidłowe wnioski i posiadasz doświadczenie w tym zakresie
    • MS Excel nie ma przed Tobą tajemnic, a tabele przestawne to dla Ciebie drobnostka
    • potrafisz samodzielnie podejmować decyzje, a szybko upływający czas działa na Ciebie motywująco
    • trudne zadania traktujesz w kategorii wyzwań, a nie problemów masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ścisłe, ekonomiczne)

    ZAPEWNIAMY:

    • rozwój w ramach dużej firmy z obszaru FMCG, lidera w wielu kategoriach
    • możliwość zdobycia doświadczenia w prowadzeniu znanych i cenionych marek, których strategie powstają w Polsce
    • narzędzia pracy – samochód służbowy, telefon, laptop
    • prowadzenie projektów obejmujących marketing 360 stopni
    • kreatywne, inspirujące i dynamiczne środowisko pracy
    • możliwości wzbogacania wiedzy poprzez udział w konferencjach, targach i warsztatach branżowych