Ta oferta pracy jest nieaktualna od 256 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Specjalista w zespole Disputes ds. Obsługi Klienta z językiem hiszpańskim

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2017-10-04

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych, kompleksowych i korzystnych finansowo usług procesowania płatności dostępnych obecnie na rynku. Należymy w całości do US Bancorp, piątego największego holding finansowego w USA. Znajdujemy się w pierwszej piątce najlepszych dostawców usług płatniczych w Europie, zajmując znaczącą pozycję na rynkach w Irlandii, UK, Niemczech, Norwegii, Polsce, Hiszpanii, Meksyku, Brazylii i USA. W Elavon wspieramy rozwój zawodowy naszych pracowników i zachęcamy ich do podejmowania nowych wyzwań. Poszukujemy osób, które chcą się doskonalić i poprzez swoje nowatorskie działania pomogą nam w dalszym rozwoju firmy. Osób, które pragną i potrafią zapewnić najwyższą jakość usług naszym klientom, naszym akcjonariuszom i całej naszej społeczności. Dołącz do nas.

    Więcej informacji na nasz temat: www.elavon.pl

    Młodszy Specjalista w zespole Disputes ds. Obsługi Klienta z językiem hiszpańskim

    Miejsce pracy: Warszawa

    Główne zadania:

     

    Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku hiszpańskim i angielskim w zakresie:

    • Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o procedury chargeback, regulowane przepisami organizacji płatniczych VISA i MasterCard;
    • Udzielanie informacji dotyczących spełniania wymogów bezpieczeństwa transakcji;
    • Wsparcie i doradztwo w zakresie obowiązków zapobiegania i ochrony przed obciążeniem typu chargeback;
    • Weryfikacja dokumentów i dowodów transakcji płatniczych Klientów w celu zabezpieczenia interesów sprzedawcy przed obciążeniami typu chargeback;
    • Wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów Elavon w systemach informatycznych;
    • Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami.

    Od Kandydatów oczekujemy:

    • Bardzo dobrej znajomości języka hiszpańskiego;
    • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;
    • Łatwości nawiązywania kontaktów i komunikatywności;
    • Gotowości do pracy zmianowej, uwzględniającej również weekendy;
    • Zdolności analitycznych;
    • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office.

    Kandydatom na to stanowisko oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce;
    • Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, bonusy pieniężne zależne od wyników pracy;
    • Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane;
    • Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;
    • Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi;
    • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę.

    Osoby zainteresowane ofertą prosimy o aplikowanie poprzez przycisk
     Aplikuj teraz na dole strony.
     
    U.S. Bank Named a 2017 World’s Most Ethical Company® by Ethisphere Institute
    Prosimy o dołączenie do aplikacji podpisanego oświadczenia:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Elavon Financial Services Designated Activity Company (Sp. z o.o. o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce z siedzibą przy ul. Puławskiej 17, 02-515 Warszawa, dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2002 nr 101. poz. 926 z późniejszymi zmianami). Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych w celu realizacji procesów rekrutacyjnych spółkom należącym do grupy U.S. Bancorp. Powyższe dane podaję dobrowolnie. Zostałem (-am) poinformowany (-a) o prawie dostępu do treści danych oraz możliwości ich poprawiania.”