Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

job requisition id 10082741

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Młodszy Specjalista z językiem niemieckim

Capita (Polska) Sp. z o.o.

Festiwal pracy Jobicon online
Festiwal pracy Jobicon online
Festiwal pracy Jobicon online
Porozmawiaj z pracodawcą
  • Lubicz 23, Grzegórzki, Kraków
    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę tymczasową
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Capita (Polska) Sp. z o.o.

Lubicz 23

Grzegórzki

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • Wykonywanie zadań, zgodnie z harmonogramem usług i standardowymi procedurami operacyjnymi

  • Zajmowanie się standardowymi zgłoszeniami administracyjnymi w uzgodnionych terminach realizacji usług

  • Odbieranie połączeń przychodzących od klientów firmy ubezpieczeniowej

  • Wykonywanie pracy zgodnie z poleceniami Lidera i Kierownika Zespołu

Nasze wymagania

  • Możliwość pracy z krakowskiego biura w trakcie szkolenia (1 do 2 tygodni)

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (zarówno w mowie jak i piśmie)

  • Biegłość w różnych pakietach oprogramowania, w tym Word, Excel i Access

  • Dokładność i zorientowanie na szczegóły

  • Umiejętność pracy samodzielnej i jako część zespołu

  • Silne umiejętności interpersonalne i komunikacyjne

Mile widziane

  • Doświadczenie w obsłudze klienta

To oferujemy

  • Pracowniczy Program Pomocy dla pracowników i ich rodzin (wsparcie psychologiczne)

  • Dodatkowy dzień wolny na wolontariat bliski Twojemu sercu

  • Dostęp do naszych grup pracowniczych, które reprezentują każdy aspekt różnorodności i umożliwiają współpracownikom łączenie się i uczenie się od siebie nawzajem na otwartej, integracyjnej platformie

  • Możliwość zostania jednym z Trenerów Wewnętrznych

  • Wielonarodowe środowisko z silnymi powiązaniami z brytyjską kulturą biznesową

  • Opieka medyczna LuxMed oraz ubezpieczenie grupowe Generali

  • Systemy benefitów Multisport Plus / Classic lub MultiKafeteria

  • Pozytywną atmosferę z doskonałą równowagą między pracą a życiem prywatnym (30-minutowa przerwa na lunch wliczona w 8-godzinny dzień pracy)

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • świętowanie urodzin

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • dodatkowy urlop

Etapy rekrutacji
1

Sending your applications

2

Phone interview with our Recruiter

3

On-line language test

4

Ms Team interview with hiring managers

5

Final decision

Będziesz pracować dla jednej z największych firm ubezpieczeniowych w Niemczech. Będziesz wspierać klientów w tworzeniu ubezpieczeń, dostarczaniu dokumentacji klienta, radzeniu sobie z poborem składek i wnioskami o zmianę polisy. Wykorzystasz znajomość języka niemieckiego, podejście do pracy w zespole i dbałość o szczegóły, aby zapewnić doskonały poziom obsługi klienta przez e-mail i telefon.

Capita (Polska) Sp. z o.o.

Capita is a consulting, transformation and digital services business. Every day our colleagues help millions of people, by delivering innovative solutions to transform and simplify the connections between businesses and customers, governments and citizens. We partner with clients and provide the insight and cutting-edge technologies that give time back, allowing them to focus on what they do best and making people’s lives easier and simpler. Capita is a leading business services provider with over 55,000 employees, operating in the UK, Europe, India and South Africa.

Capita Poland supports clients across various sectors, including local government, customer service, procurement, life and pensions, insurance, data analysis, and learning and development. We operate in three locations – Kraków, Opole and Łódź.

Daily, we deal with simple processes like checking data correctness, contacting with clients, training coordination, and much more complex processes like closing general ledgers, reporting, financial analysis, claims processing, systems implementation, technical customer support, or fleet administration.

We’re an equal opportunity employer, which means we’ll consider all suitably qualified applicants regardless of gender identity or expression, ethnic origin, nationality, religion or beliefs, age, sexual orientation, disability status or any other protected characteristic. We recruit and develop our people based on merit and their passion for creating better outcomes, and we’re committed to creating an inclusive environment for all employees.

Przewiń do profilu firmy