Ta oferta pracy jest nieaktualna od 106 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Zarządca Nieruchomości (centra handlowe)

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-12-06

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    JLL to międzynarodowa firma doradcza świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, obecna na liście Fortune 500. Zatrudniamy ponad 80 000 osób i obsługujemy klientów w 80 krajach w ramach 300 oddziałów na całym świecie. Działamy na poziomie krajowym, regionalnym czy globalnym – i właśnie w takiej skali możesz się rozwijać zawodowo. Dołączając do nas masz szansę na wybranie ścieżki kariery, dzięki której spełnisz swoje ambicje oraz osiągniesz zamierzone cele. Z nami będziesz brać udział w ciekawych, innowacyjnych i rozwijających projektach. Czekamy na Ciebie!
    Sprawdź, co mamy do zaoferowania i aplikuj na stanowisko:
    Młodszy Zarządca Nieruchomości
    (centra handlowe)
    Lokalizacja: Warszawa
    OBOWIĄZKI:
    OCZEKIWANIA:
    • Zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi / portfelem nieruchomości (centra handlowe)
    • Udział w przygotowaniu i nadzór nad wykonaniem budżetu Opex, Capex, Marex
    • Udział w przygotowaniu i realizacji budżetu przychodów z najmu krótkoterminowego
    • Przygotowywanie raportów okresowych
    • Bieżący kontakt z najemcami i właścicielami nieruchomości
    • Prowadzenie korespondencji z najemcami
    • Nadzór nad terminowym dostarczaniem gwarancji bankowych, depozytów oraz polis ubezpieczeniowych
    • Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem nieruchomości
    • Pomoc w zarządzaniu projektami związanymi z rozbudowami i przebudowami nieruchomości
    • Reprezentowanie właściciela nieruchomości we wszystkich sprawach związanych z zarządzaniem nieruchomością
    • Weryfikacja dokumentacji formalno–prawnej oraz technicznej dotyczącej nieruchomości
    • Doświadczenie w nieruchomościach komercyjnych (min. 2 lata)
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
    • Umiejętności finansowe, takie jak rozliczanie kosztów wspólnych i mediów, indeksacji, sporządzanie raportów
    • Zawiązywanie rezerw (przychody, koszty)
    • Osoba proaktywna, nastawiona na rezultaty
    • Doskonałe umiejętności zarządzania czasem
    • Wysokie zdolności analityczne
    • Dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel
    OFERUJEMY:
    • Bogaty pakiet benefitów: np. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, możliwość wyboru dodatkowych benefitów w ramach systemu kafeteryjnego
    • Prace w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
    • Możliwości rozwoju
    • Atrakcyjne miejsce pracy w centrum Warszawy w budynku Warsaw Spire (zaledwie 5 minut do stacji metra)
    • Świetną atmosferę i warunki pracy (kawiarnia, biblioteka oraz miejsca relaksacyjne)


    Take a look inside JLL
    and join us!

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnego oraz przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. NR 101, poz. 926 ze zm).
    opisopisopis