MVGM PROPERTY MANAGEMENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Młodszy Zarządca Nieruchomości - Junior Property Manager

MVGM PROPERTY MANAGEMENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ważna jeszcze 9 dni
    do: 4 cze 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Młodszy specjalista (Junior)
top

Szukamy Młodszego Zarządcy Nieruchomości / Junior Property Manager do naszego zespołu Property Management we Wrocławiu.

Miejsce pracy: Wrocław

O firmie MVGM


MVGM jest autorytetem w branży nieruchomości - największym zarządcą nieruchomości na rodzimym rynku w Holandii i jednym z pięciu największych graczy w skali europejskiej.
Posiadamy wyspecjalizowane zespoły w dziedzinie zarządzania nieruchomościami w 10 europejskich krajach - Holandii, Niemczech, Belgii, Luksemburgu, Portugalii, Hiszpanii, Polsce, Słowacji, Rumunii i Czechach. W sumie w Europie zatrudniamy ponad 1600 pracowników. Razem z wieloma spółkami zależnymi i firmami partnerskimi łączymy wiedzę i umiejętności oraz oferujemy naszym klientom w pełni zintegrowane usługi łączące międzynarodowe doświadczenie ze znajomością lokalnego rynku.

Aby uzyskać więcej informacji o MVGM, odwiedź https://www.mvgm.com

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Wsparcie codziennego zarządzania danym portfelem biurowym lub budynkiem
  • Utrzymywanie kontaktu z klientami i najemcami
  • Pomoc we wdrażaniu instrukcji dla najemców, ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i innych przepisów budowlanych
  • Obieg dokumentów i obieg dokumentów zgodnie z polityką i procedurami działu PM oraz Klientów
  • Przygotowywanie raportów i innych dokumentów pod nadzorem zarządcy nieruchomości prowadzącego projekt
  • Pomoc w przygotowaniu budżetu
  • Windykacja papierów dłużnych i polis ubezpieczeniowych w odpowiednim czasie
  • Zarządzanie dostawcami i nadzór nad nimi, przeprowadzanie audytów jakości zgodnie z wymaganiami kontraktowymi
  • Przygotowanie arkuszy danych, prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta i/lub pracowników wyższego szczebla PM
  • Stały kontakt z działami finansowymi i księgowymi klientów
  • Obsługa systemów PM
  • Inne prace zlecone przez przełożonego

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Zdolność do pracy pod presją czasu
  • Umiejętności analityczne
  • 1 rok doświadczenia
  • Znajomość pakietu Office

Oferujemy:

  • Umowa na czas określony
  • Prywatne ubezpieczenie na życie
  • Prywatna opieka zdrowotna.
  • Kafeteria My Benefit
  • Przyjazna i wspierająca kultura firmy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
 
bottom

Szukamy Młodszego Zarządcy Nieruchomości / Junior Property Manager do naszego zespołu Property Management we Wrocławiu.

O firmie MVGM


MVGM jest autorytetem w branży nieruchomości - największym zarządcą nieruchomości na rodzimym rynku w Holandii i jednym z pięciu największych graczy w skali europejskiej.
Posiadamy wyspecjalizowane zespoły w dziedzinie zarządzania nieruchomościami w 10 europejskich krajach - Holandii, Niemczech, Belgii, Luksemburgu, Portugalii, Hiszpanii, Polsce, Słowacji, Rumunii i Czechach. W sumie w Europie zatrudniamy ponad 1600 pracowników. Razem z wieloma spółkami zależnymi i firmami partnerskimi łączymy wiedzę i umiejętności oraz oferujemy naszym klientom w pełni zintegrowane usługi łączące międzynarodowe doświadczenie ze znajomością lokalnego rynku.

Aby uzyskać więcej informacji o MVGM, odwiedź https://www.mvgm.com

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Wsparcie codziennego zarządzania danym portfelem biurowym lub budynkiem
  • Utrzymywanie kontaktu z klientami i najemcami
  • Pomoc we wdrażaniu instrukcji dla najemców, ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i innych przepisów budowlanych
  • Obieg dokumentów i obieg dokumentów zgodnie z polityką i procedurami działu PM oraz Klientów
  • Przygotowywanie raportów i innych dokumentów pod nadzorem zarządcy nieruchomości prowadzącego projekt
  • Pomoc w przygotowaniu budżetu
  • Windykacja papierów dłużnych i polis ubezpieczeniowych w odpowiednim czasie
  • Zarządzanie dostawcami i nadzór nad nimi, przeprowadzanie audytów jakości zgodnie z wymaganiami kontraktowymi
  • Przygotowanie arkuszy danych, prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta i/lub pracowników wyższego szczebla PM
  • Stały kontakt z działami finansowymi i księgowymi klientów
  • Obsługa systemów PM
  • Inne prace zlecone przez przełożonego

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Zdolność do pracy pod presją czasu
  • Umiejętności analityczne
  • 1 rok doświadczenia
  • Znajomość pakietu Office

Oferujemy:

  • Umowa na czas określony
  • Prywatne ubezpieczenie na życie
  • Prywatna opieka zdrowotna.
  • Kafeteria My Benefit
  • Przyjazna i wspierająca kultura firmy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
 

Ogłoszenie archiwalne