Ta oferta pracy jest nieaktualna od 24 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Mobilny koordynator ds. rozwoju rynku

  • warmińsko-mazurskie
  • Specjalista
  • 2019-03-01

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Jesteśmy producentem nowoczesnych systemów domofonowych. Wprowadzamy innowacyjne, niespotykane u innych producentów rozwiązania.

    W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kolejnych osób do naszego zespołu na stanowisko:
    Mobilny koordynator ds. rozwoju rynku
    Regiony:
    Kujawsko Pomorskie / Warmińsko Mazurskie / Mazowieckie lub
    Świętokrzyskie / Małopolskie / Śląskie lub

    Dolnośląskie / Zachodniopomorskie / Lubuskie

    Będziesz odpowiedzialny/a za:

    Opiekę oraz samodzielne pozyskiwanie w podległym regionie nowych klientów w postaci: punktów dystrybucji, firm wykonawczych, inwestorów, architektów, biur projektowych.

     

    W szczególności:

    • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami.
    • Udzielanie informacji o produktach firmy.
    • Przygotowywanie ofert handlowych.
    • Sprzedaż produktów i realizację zamówień.
    • Profesjonalną obsługę Klientów obejmującą kontakt telefoniczny i mailowy.
    • Prowadzenie działań na rynku inwestycyjnym.
    • Doradztwo techniczne.
    • Realizację polityki marketingowej.
    • Dokonywanie analizy rynku.

    Wymagamy od Ciebie:

    • Doświadczenia w sprzedaży B2B co najmniej 2 lata (znajomość branży mile widziana).
    • Wykształcenia min. średniego (wskazane techniczne).
    • Gotowości do pracy mobilnej, prawo jazdy kat. B.
    • Bardzo dobrej organizacji pracy.
    • Sumienności i zaangażowania w powierzone obowiązki.
    • Umiejętności prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji.
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
    • Mile widziana znajomość obsługi systemu typu COMARCH ERP XL.
    • Własnej działalności gospodarczej.

    Wyślij swoje CV, jeśli chcesz:

    • Pracować z doświadczonym zespołem w ciekawej, rozwijającej się firmie.
    • Realizować nowe projekty i wdrażać własne pomysły.
    • Samodzielnie negocjować warunki handlowe.
    • Odpowiadać za realizację celów firmy.

     

    Oferujemy: 

    • Umowa świadczenia usług (oparta na własnej działalności).
    • Atrakcyjne wynagrodzenie (wynagrodzenie zasadnicze + premia miesięczna + premia kwartalna).
    • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop).
    • Możliwość rozwoju (szkolenia, praca z nowymi technologiami itp.).
    • Elastyczny czas pracy.
    • Kartę sportową.
    • Ubezpieczenie grupowe.
    • Spotkania integracyjne.
    • Czynny udział w wydarzeniach sportowych.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ACO Sp. z o. o. sp. komandytowa, ul. Diamentowa 7, 62-002 Suchy Las (Administrator danych osobowych), wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez ACO Sp. z o.o. sp. komandytowa Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. 

    Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez ACO Sp. z o. o. sp. komandytowa danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. 


    W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem: [email protected]

    Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), f) ogólnego rozporządzeniu o ochronie danych osobowych z 27-04-2016 (RODO), w celach rekrutacyjnych.

    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. 

    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 

    Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 12 miesięcy. ACO Sp. z o.o. sp. komandytowa nie udostępnia danych ani ich nie przekazuje do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

    Podanie danych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do wzięcia udziału  w procesie rekrutacyjnym.

    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem [email protected] lub telefonicznie 61 843 93 71.
    bottom