Oferta pracy

Mobilny Młodszy Doradca Klienta

Credit Agricole Bank Polska S.A.

  • opolskie

    opolskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)
  • praca mobilna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • nawiązujesz relacje z klientami z segmentu agrobiznesowego i dbasz o ich utrzymanie,

  • wspierasz Eksperta Klienta Agrobiznesowego w zakresie realizacji zadań i celów sprzedażowych,

  • odpowiadasz za realizację indywidualnych celów biznesowych,

  • aktywnie kształtujesz relacje z lokalnymi organizacjami i instytucjami z sektora agrobiznesu,

  • dbasz o najwyższe standardy obsługi Klienta,

  • pracujesz mobilnie w wyznaczonym regionie.

Nasze wymagania

  • jesteś gotowy(-a) do pracy mobilnej,

  • masz doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta,

  • pozyskujesz nowych Klientów i budujesz z nimi długotrwałe relacje,

  • osiągasz sukcesy sprzedażowe,

  • potrafisz efektywnie organizować pracę i jesteś systematyczny w działaniu,

  • masz wykształcenie wyższe lub studiujesz.

To oferujemy

  • pełne wsparcie we wdrożeniu w zadania

  • system szkoleń i programów rozwojowych

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • jasne zasady premiowania

  • przejrzyste ścieżki karier

  • konkursy wewnętrzne

  • przyjazna atmosfera

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • opieka stomatologiczna

  • firmowa drużyna sportowa

  • program emerytalny

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • wellbeing

  • samochód służbowy

Etapy rekrutacji
1

Selekcja cv

2

Zdalna rozmowa rekrutacyjna

3

Rozmowa finalna

Twój Zespół

W Twoim zespole jest kilkudziesięciu doradców agrobiznesu pracujących na terenie całej Polski - każdy odpowiada za swój indywidualny obszar działania. Wsparciem w działaniu i realizacji celów będzie Twój Menadżer Agrobiznesu oraz odpowiednie jednostki w centrali.

Programy dla pracowników

  • Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.

  • Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.

  • MOVE&CO - rozwijamy i inspirujemy naszych managerów bo MOVE&CO to Managment, Opportunities, Values, Engagement & Connect, Cooperate, Co-develop, Communicate.

  • Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.

W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.

Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.

Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.

Przewiń do profilu firmy