dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyMobilny Młodszy Doradca Klienta
Credit Agricole Bank Polska S.A.
opolskie
opolskie- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (Junior)
- praca mobilna
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
nawiązujesz relacje z klientami z segmentu agrobiznesowego i dbasz o ich utrzymanie,
wspierasz Eksperta Klienta Agrobiznesowego w zakresie realizacji zadań i celów sprzedażowych,
odpowiadasz za realizację indywidualnych celów biznesowych,
aktywnie kształtujesz relacje z lokalnymi organizacjami i instytucjami z sektora agrobiznesu,
dbasz o najwyższe standardy obsługi Klienta,
pracujesz mobilnie w wyznaczonym regionie.
Nasze wymagania
jesteś gotowy(-a) do pracy mobilnej,
masz doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta,
pozyskujesz nowych Klientów i budujesz z nimi długotrwałe relacje,
osiągasz sukcesy sprzedażowe,
potrafisz efektywnie organizować pracę i jesteś systematyczny w działaniu,
masz wykształcenie wyższe lub studiujesz.
To oferujemy
pełne wsparcie we wdrożeniu w zadania
system szkoleń i programów rozwojowych
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
jasne zasady premiowania
przejrzyste ścieżki karier
konkursy wewnętrzne
przyjazna atmosfera
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
zniżki na firmowe produkty i usługi
opieka stomatologiczna
firmowa drużyna sportowa
program emerytalny
firmowa biblioteka
brak dress code’u
gry wideo w pracy
strefa relaksu
dodatkowe świadczenia socjalne
dofinansowanie wypoczynku
dofinansowanie wakacji dzieci
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
wellbeing
samochód służbowy
Selekcja cv
Zdalna rozmowa rekrutacyjna
Rozmowa finalna
Twój Zespół
W Twoim zespole jest kilkudziesięciu doradców agrobiznesu pracujących na terenie całej Polski - każdy odpowiada za swój indywidualny obszar działania. Wsparciem w działaniu i realizacji celów będzie Twój Menadżer Agrobiznesu oraz odpowiednie jednostki w centrali.
Programy dla pracowników
Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.
Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.
MOVE&CO - rozwijamy i inspirujemy naszych managerów bo MOVE&CO to Managment, Opportunities, Values, Engagement & Connect, Cooperate, Co-develop, Communicate.
Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.
W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.
Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.
Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku
Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.