Mobilny przedstawiciel handlowy (branża elektrotechniczna)

TrenkwalderO firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ważna jeszcze 8 dni
    8 Marzec 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

 

Aktualnie dla naszego Klienta - firmy z branży elektrotechnicznej, będącej członkiem międzynarodowej grupy, szukamy kandydatów na stanowisko: 

Mobilny przedstawiciel handlowy (branża elektrotechniczna)
Miejsce pracy: Wrocław
MPH/WRO/0220

Obowiązki:

  • utrzymywanie kontaktów i sprawowanie opieki nad klientami,
  • pozyskiwanie nowych klientów,
  • prowadzenie sprzedaży artykułów elektrotechnicznych,
  • ustalanie warunków współpracy z klientami, doradztwo handlowe,
  • monitoring potrzeb klientów i ofert konkurencji,
  • przygotowywanie ofert cenowych dla klientów ze swojego obszaru działania na podstawie dokumentacji technicznej oraz zestawień materiałowych,
  • prowadzenie ewidencji spotkań i ustaleń z klientami w systemie CRM,
  • współpraca z handlowcami w zakresie obsługi klientów,
  • dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizacja zgodnie z obowiązującymi zasadami. 

Wymagania:

  • doświadczenie w sprzedaży w branży elektrotechnicznej,
  • znajomość rynku elektrotechnicznego,
  • wykształcenie minimum średnie - mile widziane wyższe (elektryczne, elektrotechniczne),
  • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z klientami,
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów oraz silna motywacja do pracy,
  • wysokie zdolności komunikacyjne oraz łatwość nawiązywania relacji biznesowych,
  • prawo jazdy kat. B. 

Oferujemy:

  • wynagrodzenie zasadnicze plus premie od obrotu, od marży,
  • pakiet benefitów,
  • narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • szkolenia techniczne i merytoryczne. 

Za proces rekrutacyjny odpowiada konsultant: Justyna Grudzień, tel. 723 979 915.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

aplikuj

Agencja zatrudnienia nr cert. 136

opis

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

 

Aktualnie dla naszego Klienta - firmy z branży elektrotechnicznej, będącej członkiem międzynarodowej grupy, szukamy kandydatów na stanowisko: 

Mobilny przedstawiciel handlowy (branża elektrotechniczna)Numer ref.: MPH/WRO/0220

Obowiązki:

  • utrzymywanie kontaktów i sprawowanie opieki nad klientami,
  • pozyskiwanie nowych klientów,
  • prowadzenie sprzedaży artykułów elektrotechnicznych,
  • ustalanie warunków współpracy z klientami, doradztwo handlowe,
  • monitoring potrzeb klientów i ofert konkurencji,
  • przygotowywanie ofert cenowych dla klientów ze swojego obszaru działania na podstawie dokumentacji technicznej oraz zestawień materiałowych,
  • prowadzenie ewidencji spotkań i ustaleń z klientami w systemie CRM,
  • współpraca z handlowcami w zakresie obsługi klientów,
  • dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizacja zgodnie z obowiązującymi zasadami. 

Wymagania:

  • doświadczenie w sprzedaży w branży elektrotechnicznej,
  • znajomość rynku elektrotechnicznego,
  • wykształcenie minimum średnie - mile widziane wyższe (elektryczne, elektrotechniczne),
  • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z klientami,
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów oraz silna motywacja do pracy,
  • wysokie zdolności komunikacyjne oraz łatwość nawiązywania relacji biznesowych,
  • prawo jazdy kat. B. 

Oferujemy:

  • wynagrodzenie zasadnicze plus premie od obrotu, od marży,
  • pakiet benefitów,
  • narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • szkolenia techniczne i merytoryczne. 

Za proces rekrutacyjny odpowiada konsultant: Justyna Grudzień, tel. 723 979 915.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Agencja zatrudnienia nr cert. 136

Ogłoszenie archiwalne