Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
MS Azure Administrator
SII Sp. z o.o.
Częstochowa, śląskie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę, Kontrakt B2B
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
IT Infrastructure to Centrum Kompetencyjne odpowiedzialne za realizację zadań i projektów dla naszych Klientów w obszarze: usług chmurowych (Microsoft Azure i O365), systemów operacyjnych Microsoft, sieci, baz danych MS SQL oraz aplikacji takich jak MS SCCM czy Zabbix. Nasi inżynierowie mają doświadczenie w systemach Microsoft. Pracują jako architekci i administratorzy. Nasze Centrum Kompetencji koncentruje się na dostarczeniu najnowszych rozwiązań IT, dba również o rozwój zawodowy naszych pracowników. Dla naszych Klientów pracujemy zdalnie z biur Sii lub z domu.
Aktualnie poszukujemy doświadczonego Administratora platformy MS Azure. Nasz zespół jest odpowiedzialny za realizację projektów wdrożeniowych oraz usług wsparcia. Dołączając do zespołu będziesz realizować ambitne projekty zewnętrzne we współpracy z zespołem IT Infrastructure i zespołami Klienta.
Zakres obowiązków:
- Wdrażanie i utrzymywanie środowisk opartych o rozwiązania chmurowe Azure (IaaS, PaaS, SaaS) w tym monitoring, backup i DR
- Analizy środowisk IT w podległym obszarze technologicznym
- Migracje środowisk do chmury Azure
- Proponowanie usprawnień w podległym obszarze technologicznym
- Udział w fazie Presales projektu, przygotowywanie wkładu merytorycznego do oferty
- Automatyzacja zadań administracyjnych, centralizacja konfiguracji, standaryzacja dostarczanych środowisk wirtualnych
- Bieżące rozwiązywanie zgłoszeń i problemów w zarządzanych obszarach
- Doświadczenie w utrzymaniu środowisk Azure oraz migracji do chmury MS Azure
- Umiejętność automatyzacji zadań i przygotowywania raportów (PowerShell)
- Potwierdzone doświadczenie w migracji środowisk do chmury
- Posiadanie Certyfikatu Microsoft Azure Administrator lub adekwatnej wiedzy i chęci do zdania egzaminu w okresie 3 miesięcy od zatrudnienia
- Obsługa systemu ITSM przy rozwiązywaniu zgłoszeń czy rejestracji czasu pracy (ServiceNow, Atlassian, ManageEngine)
- Swoboda w posługiwaniu się językiem angielskim w mowie i w piśmie
- Duża samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
- Terminowość w realizacji zadań
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- Najlepsze Miejsce Pracy od 2015
to dzięki opiniom pracowników otrzymujemy tytuł i wdrażamy nowe pomysły - Dziesiątki fascynujących projektów
dla prestiżowych marek z całego świata w różnorodnych technologiach - Stabilność zatrudnienia
Kończy się Twój projekt? Chcesz go zmienić? Znajdziemy Ci nowy! Mamy do tego aplikację – Job Changer - Stabilność finansowa
1 MLD PLN przychodu, brak długów, status preferowanego dostawcy u wielu klientów - Stawiamy na Twój rozwój
meetupy, webinary, platforma szkoleniowa i blog technologiczny – Ty wybierasz - Ponad 5 000 ekspertów
od których możesz się uczyć i dzielić doświadczeniem - 500 000 PLN rocznie na Twoje pomysły
taką kwotą wspieramy pasje i akcje wolontariackie naszych pracowników - Bogaty pakiet benefitów
prywatna opieka zdrowotna, platforma MyBenefit, zniżki na samochody i więcej - Komfortowe miejsce pracy
pracuj w naszych biurach klasy A lub zdalnie - Przyjazna kadra menadżerska
szybki proces decyzyjny, wszyscy jesteśmy na „ty” - Autentyczne wartości
to nie puste słowa, kierujemy się nimi każdego dnia - Fantastyczna atmosfera
stworzona przez wszystkich Sii Power People
Zainteresowała Cię ta oferta?
Ogłoszenie archiwalne