Ta oferta pracy jest nieaktualna od 276 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

National Key Account Manager

  • Kraków, małopolskie
  • Specjalista
  • 2017-11-22

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Gdyni i Łodzi.

    Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG, z siedzibą w rejonie Krakowa, jednego z liderów w swoim segmencie, poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko:

    National Key Account Manager
    miejsce pracy: Kraków

    podległość bezpośrednio pod Zarząd

    Zadania:

    • zarządzanie całą sprzedażą krajową, wszystkie kanały, w tym kanał nowoczesny,
    • zarządzanie kilkuosobowym zespołem key-accounckim (KAM + JKAM),
    • tworzenie strategii sprzedaży,
    • realizowanie celów budżetowych,
    • prowadzenie negocjacji rocznych,
    • monitoring i analiza rynku,
    • współpraca z marketingiem i produkcją przy kreacji nowych produktów i marek własnych.

    Wymagania:

    • kilkuletnie doświadczenie w dziale sprzedaży nowoczesnej w branży FMCG na podobnym stanowisku,
    • doświadczenie w negocjacjach z sieciami handlowymi,
    • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
    • co najmniej dobra znajomość języka niemieckiego, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
    • znajomość specyfiki rynku dyskontów i tematu marek własnych,
    • wysoka motywacja do pracy i orientacja na cel,
    • dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych,
    • prawo jazdy kat. B. 

    Nasz Klient oferuje:

    • odpowiedzialną pracę w stabilnej międzynarodowej firmie,
    • umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, nowoczesne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy,
    • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, szkolenia produktowe i sprzedażowe w kraju i za granicą, 
    • możliwość pracy na zasadzie home office.

    Jeśli jesteś zainteresowana/y powyższą ofertą kliknij Aplikuj. Jest to równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych i wprowadzeniem ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.), a także z przyjęciem do wiadomości, że przysługuje Ci prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.

    Skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Zapewniamy pełną dyskrecję.